Zin in sex

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guillaumine, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guillaumine

24 sep 2014
    6
    0
    0
    Ik vroeg me af of er meerdere mede-zwangeren zijn die meer zin hebben in sex.. of uberhaupt zin in sex aangezien ik heb begrepen dat de lust even afwezig is omdat je dus niet meer bevrucht hoeft te worden.

De eerste keer sex was nadat ik het 2 dagen wist en vond het dood eng. Nu niet meer gelukkig.

Ik vind het een beetje raar dat ik meer zin heb dan voordat ik zwanger was.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja, had toen juist mega vaak zin, gewoon omdat alles meer doorbloed is, ik voelde me veel gelukkiger. eigenlijk genoeg redenen dus om toch nog te willen genieten :)

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik zou zeggen geniet ervan zolang t kan. Ik herken de zin opzich ook wel. Maar als vl dichtbij komt verdwijnt het spontaan.

4. Guillaumine

24 sep 2014
    6
    0
    0
    Hmmmm :) Ja.. dat klinkt wel logisch :) Mn vriend is er in ieder geval happy mee.. bij z'n ex was het omgekeerd. Lucky him!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb zelfs dat ik rond mijn eisprong juist geen zin meer heb. heel handig hihi

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'.

7. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Ja! Hier eigenlijk elke dag erg veel zin in seks gehad, en ook gewoon elke dag seks gehad.
    Nu, in het derde trimester is dit een stuk minder geworden. Het gaat gewoon wat moeilijker en ik ben steeds moe. Nu eens in de week.

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    1e en 2e trimester kon het niet vaak genoeg :D Maar nu... Moet er niet aan denken. Gelukkig zijn er andere manieren om mijn vriend tevreden te houden.

9. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Tot 20 weken was het feest al snel erna geen zin meer te nauw van onder doet teveel pijn..maar hoor van veel dat lust toe neemt en als goed voelt voor gaan ik houd het op knuffelen en hand werk hihi als dat ook daaronder valt maar penetratie vind ik nu niks ze beweegt ook zodra ze papa's stem hoort voelt voor mij niet al te gemakkelijk

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hier ook veel meer zin! Ik zou zeggen: geniet er samen van! Hier mogen we geen seks meer hebben ivm placenta praevia. En dat is soms echt frustrerend:D Ik hoop eigenlijk dat deze zin blijft na alle hectiek van ks etc. Maja...hormonen he...die sturen alles weer in de war;)

11. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    bij al mijn zwangerschappen nog een paar dagen voor de bevalling seks gehad hoor...
    Geen moeite met vermoeidheid, geen zin etc...

Seksleven bleef hetzelfde... Hele zwangerschap

12. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Eerste trimester echt weinig sex, hooguit 2/3 keer in de week. Ik was er echt veel te moe voor.

Tweede trimester nam de zin veel meer toe, en nu mijn laatste trimester (32 weken) moet ik echt dagelijks sex soms 2maal op een dag.

13. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Geniet er maar van. Als je eenmaal een buik(je) hebt dan hebben jij en/of je partner ineens geen zin meer....

14. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn hele zwangerschap al geen zin in seks. De eerste 4 maanden ben ik zo ziek geweest, dat seks wel het laatste was, waar ik behoefte aan had. Vervolgens zijn we in een fase beland dat het voor mij niet meer goed voelde om seks te hebben en het ook echt pijn deed. Mijn vriend heeft daar in tegen des te meer zin, wat wel heel lastig is. Af en toe probeer ik hem tegemoet te komen door het toch maar te proberen. Vervolgens heb ik alleen twee dagen behoorlijk wat last van mijn bekken, waardoor de lol er weer snel vanaf is. Van mij hoeft het zolang ik zwanger ben dus niet meer.

15. Guillaumine

24 sep 2014
    6
    0
    0
    Oh ja dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik heb nog geen enkele echo gehad dus als ik geen last had gehad van de paar "bijwerkingen" dan had ik echt niet geweten dat er iets in mij groeit.
    Heb volgende week donderdag mn eerste echo EVER! Dus ik ben wel heeeeeel nieuwsgierig!

Maar dat terzijde.. gelukkig ben ik niet een van de weinige met dit gevoel. Omdat in de meeste boeken en op de meeste sites staat dat je libido/sexdrive ver te zoeken is de eerste tijd. Ging BIJNA twijfelen ;)

16. Guillaumine

24 sep 2014
    6
    0
    0
    you go girl :)

En ja ik ben ook wel moe maar t gevoel van zin in is te sterk. daarna val ik ook zo wat direct in slaap.. weet nu hoe mannen zich voelen na de sex ;)

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Goh dan zijn mijn man en ik toch echt wel een uitzondering op de regel volgens mij :D

Wij hebben beiden nooit een hoog libido gehad, we deden het eerder soms wel al vaker weken niet, nu hebben we geen seks meer gehad sinds we weten dat we zwanger zijn en dat was met 4w3d, dus het is al ruim 10 weken geleden.
    Ik moet zeggen dat ik het de laatste weken wel mis en mijn man gelukkig ook maar als hij terug komt van zijn werkdag van gemiddeld al snel 12 tot 15 uur dan is hij gewoon blij als hij s'avonds lekker kan slapen. Ik begrijp dat helemaal dus ga dan ook niet moeilijk doen.

Nu hebben we de laatste weekenden ontzettend veel drukte gehad en waren we beiden totalloss maar komend weekend hebben we niks op de planning staat dus hoop dat we het dan weer eens ouderwets gezellig kunnen maken :D

18. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Ik ben het tegenovergestelde van wat ik hier lees. Tot nu toe heb ik geen seks gehad tot "het eind".
    En de eerste 11 weken moest ik helemaal niets hebben van zijn 'jongeheer'. Zodra hij is de buurt van mijn vagina kwam, draaide ik weg. Mijn hele lust en zin en het gevoel wat ik vanbinnen normaal gesproken krijg is gewoon 100% weg. En het schuurt ook een beetje, hoeveel glijmiddel wel ook gebruiken.

Vind het voor zowel mijzelf als hem vervelend, maar ik doe het niet met opzet...

19. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Herkenbaar... Al werkt mijn vriend ook lange dagen (8 tot 10 uur per dag) en heeft ie daarna toch nog zin...

Deel Deze Pagina