Wie heeft er ervaring met OVATEL? (ovulatietest met speeksel)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ytest, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #1 Ytest, 27 jul 2012
    Laatst bewerkt: 27 jul 2012
  2. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Bizar!!! Wel goedkoop, want je hoeft maar 1 keer er voor te betalen. Ik weet niet of ik dit zou gebruiken omdat ik PCOS heb en van mezelf al een hoog LH gehalte....

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja bizar he? .. en het kost 32,95 .. of zoiets.. maar dan denk ik.. als dat zo super werkt, waarom geven wij dat bedrag dan per maand uit aan pies-stickjes??? :(

Daarom vraag ik me af of iemand het al kent of gebruikt.. en of het werkt, anders is dat voor mij ook wel iets, met mn lange cycli.. :)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb ooit een tijdje een speekseltest gebruikt van het merk Donna. Onhandige dingen. Die waren net zo groot als een lippenstift. Je moest door een piepklein glaasje aan de bovenkant turen en maar hopen dat je begreep hoe die varenstructuur van je speeksel in elkaar stak. Zelfs met de handleiding met plaatjes vond ik het erg lastig af te lezen. Heb het kreng weggemieterd en was toen weer overgestapt op de eenvoudig af te lezen urinetestjes.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kijk daar hebben we wat aan!!!! Dat verklaard de prijs natuurlijk! We gaan niet als 1 of andere Einstein in een microscoop turen, terwijl we streepjes turen al erg vinden!!! Daarom zie ik nergens een how to use filmpje!?!?

Maar misschien zijn er Meiden die er wel lovend over zijn... :)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aha! lang leve youtube:

OvaTel - YouTube

Zo ziet het er wel handig uit.. maar aan de andere kant een dipstickje gooi je weg en klaar, dit ding moet steeds schoongemaakt worden, en nu hebben ze natuurlijk de duidelijkste afbeeldingen gebruikt die er maar waren.. ik weet het niet hoor ;)

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    En dan vanaf dag 10 (met die stokjes in je speeksel) zijn de 5 vruchtbare dagen ..

8. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Het ziet er idd heel handig uit. En omdat je het altijd kan gebruiken... Hmmmm, twijfel...

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb er jaren geleden een gehad, zelfde als de donna, ander merk. Geloof mij, niet kopen. Je ziet idd wel de varen verschijnen, maar is lang zo betrouwbaar niet als een ovutest. Ik ben er in elk geval nooit mbv dit ding zwanger geraakt, wel met behulp van ovutesten. Verder mag je bijv 2 uur ervoor niet gerookt of wat gedronken/gegeten hebben, dus je staat elke ochtend te pielen en als de uitslag onduidelijk is, moet je het weer doen, niet handig als je een kop koffie wilt hebben 's morgens.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik denk toch niet dat het iets voor mij is :p;)

Deel Deze Pagina