Wie heeft er ervaring met ovu testen??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Gledy, Apr 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gledy

Gledy Nieuw lid

Apr 19, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een cycles van gem. 29 dagen, gister (dag 12) een test gedaan. Resultaat, licht test streepje, donkerder controlestreepje volgens de verpakking geen ovu want ze moeten even donker of donkerder zijn. Vandaag opnieuw op hetzelfde tijdstip getest maar nu geen controle streep, ook niet lichter??? Is mijn ovu dan al voorbij of kan dit morgen weer anders zijn??

En als het wel mijn ovu was, help het dan nog vandaag te klussen??

Ik hoop dat iemand me kan helpen?!

2. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    gewoon doortesten. op een lichtstreepje kan je niks zeggen.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    de streep moet donkerder of net zo donker als de controle streep zijn, dan is hij positief, kijk maar eens in mijn fotoalbum.

over een paar dagen heb je vast wel een positieve ovu test

succes!

4. Gledy

Gledy Nieuw lid

Apr 19, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dank jullie wel voor de reactie!

Ik dacht shit, ben ik nou te laat begonnen?? Vanavond maar weer verder, hopelijk komt het nog....

Groetjes!

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Glendy, welk merk testen gebruik je? Ze zijn niet allemaal even goed/betrouwbaar heb ik door de maanden heen ondervonden. Ik heb zelfs 1 keer bijna mijn IUI gemist omdat ik er 1 van t Kruitvat had gebruikt die vals negatief was!!!
    Een echte positieve test is niet te missen als je een goede test gebruikt is mijn ervaring

6. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Hoi!

Kijk ook maar eens in mijn album, daar staat ook een rijtje, ben zwanger geworden met dit rijtje, maar altijd van de keer na de positieve ovutest. Ze werken bij mij goed, terwijl ik eigenlijk geen cyclus heb (21-49 dagen). Ik heb 4x positief getest en ben nu dus voor de vierde keer zwanger.

Succes.

Share This Page