Dames, Een vraag aan jullie.. Op 10 april heb ik een posi ovutest gehad, dus n.a.w. heb ik 11 of 12 april mijn ei gehad. Wanneer kan ik nu het beste testen. Hierin is mijn vraag dus vooral of mijn NOD eerder dan 2 mei kan zijn (heb op mijn banner namelijk gewoon mijn langste cyclus aangehouden) En dit is overigens de eerste keer dat ik ovutesten gebruik, dus nog geen verdere ervaringen mee. Wie o wie kan me van raad voorzien?
Ik zou 14 dagen na je eisprong testen... Of 16 dagen Dus mij lijkt het dat je eerder als 2 mei mag testen
Ik ben benieuwd, dus zou 26 april wellicht al een testje kunnen wagen, mocht er nog geen ongi zijn. Heb overigens steekjes rechts in mijn onderbuik, gisterochtend en avond ontzettend duizelig. Weet niet of dit ergens op kan duiden, maar ben vooral bang dat mijn lichaam me op de een of andere manier gewoon voor de gek houdt.
Dan kun je idd 26 april al testen Duim voor je hoor..!! Njah die steekjes kan helaas van alles zijn Zou me er niet TE veel op vast houden!
ik zou gewoon vroeg beginnen, ik heb 5 dagen voor mn NOD positief getest.. En het kan geen kwaad, als je te vroeg test en het is negatief maakt dat toch niets uit was mijn gedachte, nee heb je, ja kan je krijgen.. en hoe eerder je het dan weet hoe beter! succes met geduld hebben!
Beeps, 5 dagen voor NOD, netjes! Gefeliciteerd met je zwangerschap.. 5 dagen voor NOD, zou vandaag al zijn dan hier.... Nee ik ga braaf wachten
@marokkaanse : ik heb met kruidvat 2 voor 5 getest @ lonneke: dank je, hoop voor je dat het ook raak is! succes met geduld hebben!