Kort samengevat ; Test van vanmorgen negatief, binnen 2 minuten aan de kant gelegd en doorgegaan met dagelijkse bezigheden. Nu sta ik net de badkamer te soppen, zie ik naar mijn idee een héél licht indroogstreepje. Dus nieuwe test gedaan ( het zijn de kruidvat 2/5) en weer een vaag streepje. Test opengemaakt (mag niet dat weet ik) en nu lijken de uiteinden wel nog paarser/rozer dan het streepje zelf. Is dit een valse test ? Weet even niet wat ik hier van moet denken De kwaliteit door het uploaden word een beetje ... in het echt is hij duidelijker roze/paars
Ik zie het tweede streepje ook. Deze foto is van de nieuwe test toch en dus binnen afleestijd gemaakt? Met uiteinden bedoel je de uiteinden van dat streepje toch en niet de uiteinden van de test? Ik vind het een lastig te beoordelen streepje en durf het niet direct positief te noemen. Denk dat er maar een ding op zit en dat is morgen weer testen spannend!
Als je heel goed kijkt lijk je wel iets te zien. Ik zou over 2 dagen nog eens testje doen. Als je zwanger bent zal het streepje dan al iets duidelijker moeten zijn omdat je HCG dan verdubbelt is.
Deze noem ik niet positief, ik vind de kleuring te raar. In het midden zie ik zelfs helemaal niets. Morgen weer! Want wat er niet is kan nog komen!
Hoelang lag deze test al voordat je de foto hebt gemaakt? Het valt mij trouwens ook op dat deze testjes de laatste tijd niet meer een egaal tweede streepje geven. Bij mij was er in het midden ook wat minder kleur.
Ik zie het wel, maar hij is vreemd opgedroogd. Zou overmorgen nogmaals testen. En ja ik weet het die 2 nachtjes slapen duren gewoon te lang
Heb je nog de test nu hij helemaal opgedroogd is? Want deze testen doen er tegenwoordig lang over om goed door te lopen... Ga je morgen weer testen? Ik zie indd ook iets, maar geen volwaardig streepje, zou deze nog als negatief beschouwen, maar zou zelf ook hoopvol zijn. Hoeveel dpo ben je nu?
Hoi meiden Vandaag predictor early gedaan maar helaas wit. Ben vandaag 10 dpo morgen is mijn NOD. Misschien wellicht toch een late innesteling. Positieve test had ik op dag 15. Heb een cyclus van 27/28 dagen. Als er morgen niets doorbreekt ga ik weer testen
10 dpo en morgen NOD gaan niet samen .... wanneer had je de positieve ovulatie test? Vandaag dan dus 11 dpo en is je NOD maandag.
Uhm hoezo niet...? Ik heb een LF van 10 dagen dus mijn NOD is ook altijd op 11dpo. Niet iedereen heeft een cyclus volgens het boekje .
In dat geval zou ik denken niet zwanger. Als vandaag je NOD is zou je zeker wel een licht streepje moeten kunnen zien.
D Dat is dan weer niet waar. 10/11 dpo is, ook voor iemand die een lf van 10 dagen heeft, hetzelfde aantal dagen na eventuele bevruchting.
Ik snap er niks meer van Test op dag 15 cyclus van 28 dagen lijkt mij normaal? En zou je dus op dag 10 te vroeg zijn met testen?
15 dagen na eisprong bedoel je? Dan test in principe 'iedereen' (uitzonderingen zijn er uiteraard) die zwanger is positief idd. En 10 dpo kan dus te vroeg zijn, ook als diegene normaal gesproken een lf heeft van 10 dagen. Je bent wel sneller 'overtijd' dan. Overigens is 10 dpo niet belachelijk vroeg om wel positief te testen hoor, maar 15 dagen na ei aanhouden is wel verstandig.
Als de LF 10 dagen is zou je toch zeggen dat de cyclus korter is dan 28 dagen? En een cyclus volgens het boekje heb ik ook niet gezien ik pcos heb...