wie heeft er ervaring met predictor ovutesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ramoontjuh82, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Wie heeft ervaring met de predictor ovutesten. Had vandaag een test gedaan en de test streep was bijna net zo donker als de controle lijn.

Wat waren jullie ervaringen hier mee.

Liefs

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    geen ervaring mee gebruik sensitief maar lijkt mij allebei de lijntjes even donker dat ik maar zou gaan klussen dat je ovulatie nu plaats vind..
    temperatuur je er ook bij?
    hoeveelste ronde is dit voor jou?

groetjes

3. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ikke!
    die zijn volgens mij niks waard....ik toon je even mijn fotos dadelijk...die waren bij mij allemaal zo goed of positief.en dat is zeker drie weken geleden geloof ik en ben nog niet ongi,maar ook niet zwanger....
    ze waren alle vijf zoals deze

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oh dat is wel vaag!
    als ik jullie was zou ik dan overstappen op andere testen want ik heb echt maar 2 dagen positief getest met sensitief dipsticks..
    en de 2de dag die knalde nog meer en de dag erop had ik temp verhoging van 0.5 dus teken dat je eisprong is geweest!

5. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    ik had gisteren een eitje van 17 mm dus ik zou snel mijn ei hebben. Mijn temp was vanochtend 36.4 en maandag was het 36.5.

Mijn test was ook zo volgens mij.

6. Luckymama

Luckymama Lid

4 nov 2008
    38
    0
    0
    Hoi,

Ook ik heb de predictor testen gebruikt en had ook alleen maar twee duidelijke strepen elke test weer.
    Nu ben ik over gestapt op de sensitest en heb eigelijk het zelfde probleem snap er niets van, maar hoop wel dat ik de piek er de volgende keer uit kan halen.

Groetjes nicole

7. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hoi hoi

Ik had gisteren echt een hele duidelijke ovu test van predictor het test streepje stond er nog eerder dan het controle streep en vandaag was hij iets lichter en mijn temperatuur was ook om hoog gegaan met 0.2 graden.

Liefs

Deel Deze Pagina