Runner, Er staat geen beschrijving bij, daarom was de vraag ook of er iemand ervaring heeft.... Volgens mij meet hij de HCG maar zoals er al gezegt word, niet iedereen maakt evenveel HCG aan... En die 1/2 zal wel de weken zijn na de ei?
De nieuwe test werkt op een soortgelijke manier maar het beschikt over Smart Dual Sensor-technologie, dus in plaats van één hormoonsensor bevinden zich er twee in het apparaat. Als hCG aanwezig is, wat een resultaat 'Zwanger' betekent, wordt met de combinatie van beide sensoren die de concentratie van hCG nagaan, geschat wanneer de bevruchting plaatsvond. Dit levert het unieke resultaat van een conceptie-indicator. Hoe worden resultaten weergegeven? Als urine in aanraking komt met de absorberende sampler wordt de test geactiveerd en kalibreert het zichzelf automatisch. Een 'Wacht'-symbool op het LCD-scherm geeft aan dat de test werkt. Binnen drie minuten wordt een eenvoudig te lezen resultaat weergegeven. Als de test positief is, verschijnt het woord 'Zwanger' op het scherm samen met het resultaat van de conceptie-indicator. Dit resultaat wordt weergegeven als een schatting van hoeveel weken er zijn verstreken sinds de bevruchting: 1-2 weken, 2-3 weken of 3+ weken. De Smart Dual Sensor-technologie maakt de Clearblue digitale zwangerschapstest met de conceptie-indicator de enige zwangerschapstest die twee resultaten kan leveren. Als het resultaat negatief is, ziet de gebruiker alleen een melding 'Niet zwanger' op het scherm. Een stuk duidelijker dan turen naar een mogelijk streepje dus De nieuwe Clearblue digitale zwangerschapstest met conceptie-indicator is sinds 1 oktober te koop voor de adviesprijs van 12,99 en wordt verkocht bij apotheken en drogisterijen. Hoezo geen beschrijving?
Runner, Ik vond geen beschrijving bij de advertentie zelf .. Het ging mij trouwens niet om de beschrijving maar om de ervaring
Niet zo heel veel dus. Vind het zelf altijd zonde van mijn geld om zo'n dure test aan te schafen terwijl een goedkopere net zo duidelijk is.
hallo meiden, Ik had hem gratis gekregen, nou ging ik puur uit nieuwsgierigheid die test doen. Welliswaar had ik van te voren wel wat gedronken, geen idee of dat ook daadwerkelijk invloed zou kunnen hebben op die test. Nou ik ben officieel bijna 5 weekjes zwanger en volgens die test ben ik NIET zwanger Ik heb nu echt geen idee hoor
ja maar misschien was je ervan uit gegaan dat 1 test genoeg was je weet maar nooit hahah maar uhm heb ja na die niet zwanger nog een keer getest met een andere test of je nog steeds zwanger bent..? ben erg nieuwsschierig ( kapotte test kan natuurlijk ook gewoon hoor)