Ineens s nachts krijsend wakker worden en pas na fles rustig worden.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sannie1981, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Onze dochter is bijna een jaar. Het slapen s nachts gaat echt al super lang goed.ze slaapt gemiddeld van acht tot de volgende ochtend negen uur toe. Niks te klagen dus.
    Nu is het alleen zo dat ze sinds deze week s nachts ineens krijsend wakker wordt en ze is dan na een tijdje te troosten,maar zodra ze weer teruggelegd wordt is het weer krijsen. Echt alsof ze om hulp roept, dorst heeft, bang is of ???????
    Uiteindelijk geven we dan een half flesje melk. Deze drinkt ze als een gek op en daarna boert ze en gaat ze gelijk weer slapen.

Is dit misschien een sprongetje,waardoor ze dus s nachts wakker wordt?
    Zou ze gewoon echt dorst hebben? Ik wil vannacht eens kijken of ze gewoon lauw water ook accepteerd.

Wat denken jullie en hebben jullie nog tips? Wat zouden jullie doen of wat juist niet?
    Ben bang dat het flesje een gewoonte gaat worden, terwijl we de flessen juist meer aan het afbouwen zijn omdat ze een wordt. Ze krijg nu nog om half acht een fles voor het slapen gaan.

Gr. Sannie

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hoe oud is ze?

3. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Staat als eerste regel, bijna een jaar, volgende week!

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hadden wij ook rond die leeftijd. Gewoon geven, dat flesje. Ze heeft hem duidelijk even nodig! Ze zal waarschijnlijk vanzelf weer gaan doorslapen.

5. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ooh haha sorry niet goed gelezen:)

ik zie het nu inderdaad :)

ik zou dat flesje water proberen, zal wel een fase zijn ;)

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Dat hebben we hier ook gehad.. Wij hebben gewoon een half flesje melk gegeven, hij had het om een of andere reden op dat moment nodig.. Het ging van zelf weer over..

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Lekker wat drinken geven. Gebeurd hier ook weleens hoor zelf heb ik ook weleens dorst en ga ik een glas water drinken.

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Dat is gewoon honger of dorst. Niet meteen bang zijn dat het voor eeuwig is maar gewoon geven. Als ze het weken blijft vragen dan zou je eens kunnen denken om overdag meer te geven want dan heeft ze het duidelijk nodig.
    Maar mijn ervaring is dat dit meestal een paar dagen of een dikke week duurt en dan weer overwaait.

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Gewoon die fles geven. Hier komt het zo af en toe nog weleens voor dat hij 's nachts een flesje warme melk wil. Dit krijgt hij dan gewoon. Zo af en toe heeft hij dan een periode waarin hij dat wil. Tja en waarom? Ik ben er nog steeds niet achter. Maar ik weet wel dat het geen gewoonte is en als we daarna alledrie weer heerlijk verder kunne slapen ik dat prima vind. Xx

10. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Klinkt inderdaad alsof ze dorst heeft. Ik zou vanacht eens water aanbieden ipv melk, eens kijken hoe daar op reageert.

Share This Page