Wie heeft er ervaring met Primolut.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muffy, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hee muffy.

    Bij mij deed clomid 50 mg ook helemaal niks.
    Maar door de 100 mg dosis ben ik nu voor de tweede keer zwanger.

    Heb vertrouwen dan komt het vast en zeker goed.

    liefs
     
  2. muffy

    muffy Lid

    16 okt 2005
    44
    0
    0
    Hee Jolanda,

    Lees ik dit nu goed, je betn weer zwanger wat goed. Gefeliciteerd!!! Hoe gaat het en hoever ben je nu. Pff geeft de burger moed!!
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    mwa ben nog niet zover hoor.
    6 week en 1 dag.

    Tis nu natuurlijk afwachten om te kijken of het goed zit.

    maar het is mogelijk en 100 mg kan echt beter werken dan 50 mg clomid.
    Dus ik wens je heel veel succes, en ik hoopdat 100 mg gewoon lekker aanslaat!

    Groetjes
     
  4. muffy

    muffy Lid

    16 okt 2005
    44
    0
    0
    Hoi hoi vandaag weer naar de gyn. Lipe gelukkig weer 1 uur uit terwijl ik tussendoor van mn werk was dus al mn collega's tegen mn andere coll (die ervan af weet) lopen zanniken en zeuren waar ik was en waar ik bleef heel fijn.
    Weer een inwendige echo pfff blijf het erg liggen zo met mn benen wijd. Dit keer is er ook een kweek gemaakt eindelijk wil ik al 2 jaar!! Gelukkig had ik mooi helder slijm in mn sched. Ja hallo wat moet ik daar nu weer mee!!! Anyway mn slijmvlies in mn baarmoeder was al wel wat dikker buiten vorige week vat ik maar positief op. Verder is het weer wacchten op een ongi als die komt verder met Clomid 100 komt ie niet over 2 a 3 weken dan over op Primolut en dan beginnen met Clomid 100 Pff wat een gewacht allemaal. Dit keer gaf ze wel toe dat ik PCO heb. Heeee!!! Pff jullie lezen het al ben opstandig. Ik wist dat er geen pos. gevolg zou zijn aan vandaag maar voelt toch weer als een teleurstelling. vindt dit zo falen van mijzelf!!
     

Deel Deze Pagina