Ik heb een vraagje want ik weet het zelf niet meer ik gebruik clomid en gebruik hierbij pregnyl nu is het volgens mij zo dat de pregnyl zijn werk pas doet na 24 - 36 uur maar ik heb nu al 2 x meegemaakt dat ik toch op diezelfde dag gemeentschap moest hebben en toch ook de pregnyl moest laten zetten erg verwarrend allemaal mschien is er iemand die er iets meer over weet groetjes patricia
dag patricia het hangt er allemaal een beetje van af hoe groot je follikel is op het moment dat je een follikelmeting hebt. het is goed mogelijk dat op het moment van de fm de follikel al zodanig groot is dat ie op springen staat. in dat geval zal je de pregnyl zo snel mogelijk moeten inspuiten en meteen betrekkingen hebben. zelf heb ik het bijvoorbeeld al twee keer voorgehad dat ik op de dag van de fm een 's avonds een pregnylinjectie kreeg en de ochtend erop de IUI! veel succes! mirza
Ik gebruik ook pregnyl. En ik heb nu 2 keer gehad dat ik diezelfde avond nog gemeenschap moest hebben. Er zat een eitje die wel 30 mm groot was. Dus als je eitje op springen staat moet je meestal diezelfde avond nog gemeenschap hebben.