Hoi meiden, Is vanmiddag vrijen nog op tijd als ik nu een hele positieve test heb? In principe loop ik deze maand bij ging vanwege niet het denk van geen eisprong omdat alle testjes negatief blijven. Deze maand op dag 21 bloed geprikt voor progesteron en geen eisprong? Ik zit nu op dag 26 kan ik met zo'n eisprong dan nog zwanger raken of is dat veel te laat in de cyclus. Cyclus was vorige maand 39 dagen. Ik ben helemaal confused. Zo blij dat mijn lichaam misschien toch zelf ei kan maken. gr vruchtje
Zeker op tijd!!! Als je een positieve test hebt sprint je ei binnen 24 tot 48 uur. Strakjes lekker aan de slag dus en morgen ook nog een keer zou ik zeggen! Is ook geen straf he? Succes!!!!
We gaan het maar gezellig hebben. Geen idee of het nog wel een goede eisprong kan zijn aangezien ik al op cyclusdag 26 zit en een cyclus meestal zo'n 30 dgn duurt. Ach we zien wel niet geschoten is altijd mis en dinsdag heb ik sowieso contact met gyn
By the Way: als jouw ei morgen is (dag 27) en jouw NOD op dag 39 heb je nog minimaal 11/12 dagen voor innesteling. Dat moet genoeg zijn. Het minimum dat je aan LF dagen eigenlijk moet hebben is 10....
Ik zit trouwens op dag 25, niet dat dat nog veel uitmaakt. Vanmiddag trouwens nog een testje gedaan en het teststreepje was niet meer zo donker als de controlestreep zoals vanochtend. Wat houdt dat nou eigenlijk precies in? Piek is dan geweest en eisprong dus ook. Vanmiddag gezellig gehad dus hopelijk goede timing.
Als je piek is geweest is niet meteen ook je eisprong geweest! Dat is pas na je piek (24 tot 48 uur erna). Je lh piek geeft aan dat je eisprong gaat komen!
hoi ladies.. ik had een vraagje wie weet kunnen jullie mij helpen... ik heb di.avond geklust..wo.avond neg.ov test..do.ochtend pos.test...vrijdagochtend geklust vrijdagavond nog positief ov.test en za.ochtend weer neg.getest is het wel voldoende geklust?ivm met een operatie konden we do.niet klussen vandaar vrijdag ochtend.. heb mijn ei denk ik vrijdagmiddag/avond gevoeld?wie o wie kan mij helpen groetjes beauty