Geen kijkers voor onze woning

Discussie in 'De lounge' gestart door rickmelanie, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rickmelanie

6 apr 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

de tekst zegt eigenlijk al genoeg. Ons huis staat nu een half jaar te koop en nog geen één kijker. Ik wilde vragen of jullie nog tips of ideeen hebben om kijkers te trekken.
    We hebben al een keer of 8 geadverteerd, openhuis gehouden tijdens de nationale openhuizen route, second opinion bij andere makelaar aangevraagd.
    We weten ook wel dat het nu niet echt een gunstige tijd is om een huis te kopen maar nog geen één kijker dat hadden we ook niet verwacht.
    Ik hoop op tips van jullie!

Lieve groet Anita

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Heb je een link naar funda? Dan kan ik eens kijken of ik wat tips kan geven....

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    funda is inderdaad een goede huizen site en jaap.nl ook

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oooh lieve help! Met zo'n huis geen kijkers??? Jeetje! Vind het een geweldig huis!
    Heb helaas geen tips voor jullie, maar sta hier echt verbaasd naar te kijken!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Er zijn bureautjes die je helpen met het kritisch bekijken van je huis. Ze geven tips en helpen je met het doen van wat aanpassingen. (Bank op een andere plek, muur schilderen, kast eruit, dat soort dingen.) Vervolgens worden er nieuwe foto's gemaakt. Vaak worden de huizensites goed bezocht. Mensen besluiten m.n. op basis van de foto's welke huizen ze gaan bekijken. Die foto's moeten dus gewoon echt goed zijn.

6. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Ik vind dat je een super leuk huis hebt!

Ik denk dat inderdaad de "crisistijd" de boosdoener is.

7. rickmelanie

6 apr 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies, maar ik dacht eerst op een "gratis" manier kijken wat anderen hiervan vinden + ideetjes om juist spullen weg te halen/verplaatsen of veranderen of iets.

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wel een leuk huis ,maar niet erg groot. Denk dat dat een struikelblok is.
    Misschien de woonkamer wat ruimer laten lijken ,door de grijze muur,wit te maken? en als je minder dingen aan de muur hangt, scheelt voor het ruimtelijke zicht ook al meer. Het lijkt nu vrij "vol"
    Zou voor het ruimtelijke effect het kastje bij de spiegel ook zolang weghalen.

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik snap niet dat jullie nog geen ene kijker hebben gehad, jullie vragen niet de hoofdprijs voor zo'n huis, mooie nette keuken..
    zie dat hij ook op Jaap.nl staat alleen daar staat prijs onbekend bij.. apart, hun nemen alles over van funda.. Te Koop C Liefhebberstraat 3 1767 CZ Kolhorn - JAAP.NL

Daar kan je ook zien hoevaak hij is bekeken. Zonde dat jullie nog geen kijker hebben gehad.
    Jeetje zijn jullie van de 209.000 naar de 185.000 gezakt??

Ik hoop dat jullie snel kijkers krijgen, want afwachten is niks.. zo stond ons huis vorig jaar ook te koop.. 4 kijkers gehad in 7 maanden tijd.. waarvan 1 kijker al 2 keer was geweest maar het toen afketste en later toch maar weer terug kwam en het kocht

10. wonderteam

Hopelijk verkopen jullie hem snel.

Vind je keuken en ledikantje overigens erg leuk :D

11. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Kei mooi huis! echt mijn complimentjes. :) wel mijn smaak alles!

12. rickmelanie

6 apr 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kastje is idd wel een goed idee, zelf zag ik net ook dat het loopkarretje in de keuken misschien weg moet.
    Met aan de muur bedoel je dan anne geddes of de foto's? (of beide kan natuurlijk ook[​IMG])

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

een net leuk huisje maar ik denk dat het aan de groote ligt. zoals ik het kan bekijken is het niet echt groot. maar twee slaapkamers. een gezin kiest toch al snel voor drie slaapkamers of waar toch nog een zolder bij zit.
    het zou perfect zijn voor een wat ouder stel maar die hebben denk ik vaak weer graag een ruime tuin. het zou een ideaal huis zijn voor een vrijgezel vind ik. veel succes met de verkoop.

tips heb ik verder niet. het ziet er allemaal keurig netjes in orde uit meid!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoe kom je aan 4 kamers in het totaal? Je hebt 2 slaapkamers en 1 woonkamer toch?!

Verder denk ik inderdaad dat het struikelblok is, dat het zo "klein" is want verder ziet het er hardstikke leuk uit.

Misschien inderdaad zoveel mogelijk 'leeg' halen en daardoor ruimte creëren. Donkere muur in lichte tinten..

15. rickmelanie

6 apr 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeps daarom willen we ook weg, haha, derde op komst en ze slapen nu samen, hij is groot genoeg (evt ook voor z'n drieen hoor) maar dat willen we liever niet. Dat is verre weg van ideaal.

16. wonderteam

Ja ik ben iemand die het veel ruimtelijker vind als er niks aan de muren hangt. Niet dat ik het lelijk vind hoor :D ,maar misschien dat meer mensen zo denken. Zou dan sowieso de anne geddes foto's weghalen, zo lijkt de witte muur langer :) Vind dat loopkarretje, niet storend ,maar zou het voor de foto wel weggehaald hebben.

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

het allermooiste zou zijn als jullie de box weg kunnen halen....want die neemt veel ruimte in beslag. Is dat haalbaar?

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

(als we dan toch kritisch bezig zijn) Ik zou de 2e foto (van de regenpijp?? Ik weet niet wat de bedoeling daarvan was :p) en de 5e foto (je bankje staat neem ik aan niet te koop) weghalen. Voegt niks toe...

19. rickmelanie

6 apr 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ga ik maar even met de makelaar bellen voor nieuwe foto's en de box weg voor de foto is haalbaar hoor! Gewoon even in gang ofzo ;)
    Hoe de makelaar bij 4 kamers komt weet ik eigenlijk ook niet, daar zeg je me wat( misschien bedoeld ie de badkamer?) Ik zal eens horen haahha

Deel Deze Pagina