Wij proberen ons ook er bij neer te leggen. Alleen eens in de zoveel tijd trek ik het even niet meer. Ik werk onregelmatige diensten en dat maakt het wel eens zwaar, ook als ik veel dagen in de week moet werken. Nu ben ik al 2 weken thuis en dan kan ik er veel beter tegen, heb ik ook meer energie.
@ Lovely en Ikke, wat waren bij jullie kindje precies de symptomen van de neusamandelen? Milan heeft nu de 4e of 5e al (hou het niet meer zo goed bij) oorontsteking. Het zijn, gelukkig, geen hevige, antibiotica is niet noodzakelijk. Arts zegt dat het mogelijk van zijn allergieën kan komen. Maar hij heeft momenteel helemaal geen last van zijn allergieën.
Antje ook dat herken ik.. Eens in de zoveel tijd heb ik een paar dagen dat ik denk dat ik het echt niet meer trek... Tegen de tijd dat ik het dan écht écht niet meer trek is dat gevoel weer weg haha Hier was het neusamandel combi buisjes, mijn zoontje had last van: -vaak hevige oorontstekingen (dus al veel ab kuren gehad) -snurken -onwijs veel drinken -door de mond ademen -constant verkouden met groene snot - koortspieken en gewoon ook om elke scheet ziek -erg slecht eten / slapen waardoor zijn groeicurve ook aan t afbuigen was