Hoi! Omdat ik nog zoveel vakantie-uren heb staan, ga ik al een maand eerder met verlof. Nu lijkt het mij heerlijk lekker thuis te zijn en voor mijn dochtertje te zorgen. Maar aan de andere kant wil ik mij ook nog op een andere manier nuttig maken. Nu dacht ik, misschien is thuiswerk wel een optie...? Heb ik iets omhanden én het levert nog een extraatje op ook! Twee vliegen in één klap dus! Nu is mijn vraag: wie heeft er ervaring met thuiswerk? En wie kent er een betrouwbaar bedrijf (provincie Zeeland)? Het aanbod is namelijk zó groot, dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Je kunt allerlei soorten thuiswerk doen, maar telefonische verkoop etc. lijkt mij verschrikkelijk. Ik zat eerder te denken aan sorteer-, inpak-, of vouwwerk. Geen idee wat het eventueel op kan leveren. Wie helpt mij op weg...?! Alvast bedankt!
ik zou ook graag thuiswerk doen, maar het zijn altijdlouche telefoonnummers waar je naar toe moet bellen.
Het enige wat ik weet is als je in welke vorm dan ook (telefoonkosten, geld voor catalogus) moet betalen het dus niks is. Het is onwijs moeilijk om thuiswerk te vinden. Ik heb ook geen idee waar ik moet zoeken voor een betrouwbaar adres. Dus ik lees ook mee 8)
geen ervaring, maar ik kijk wel eens op www.moneypenny.nl. Maar betrouwbaar thuiswerk is volgens mij redelijk schaars