Wie heeft er ervaring met thuiswerk?

Discussie in 'De lounge' gestart door JJ1980, 22 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

De titel zegt het al, wie heeft er ervaring met thuiswerk?

Ik ben momenteel thuisblijfmoeder en mijn man is in de avonden niet altijd thuis. Ik kan niet makkelijk met zijn baan er zelf naast werken. Maar wellicht is thuiswerk iets voor mij.

Wie wil mij zijn ervaringen delen? Vond je het leuk, wat het goed te doen, verdien je er veel of weinig mee. En hoeveel moet je opgeven aan de belastingdienst?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hier zijn al heeeel veeeel topics over geweest, gebruik de zoekfunctie maar eens

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik zoek geen spannend thuiswerk hoor ;)

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Callcenter werk kan je ook vanuit huis doen. En dan bedoel ik bedrijven bellen om afspraken te maken voor de opdrachtgevers.
    Maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt.. Ik heb het even gedaan.
    Je moet vaak terugbellen. Goed, het script volgen..
    Je kan betaald worden per gemaakte afspraak of per uur.
    Evt als zzp-er zijn er wat makkelijker opdrachten te vinden.
    Het enige wat je nodig hebt, is een pc of laptop, snelle internet en een headset.

Ik werk nu deels vanuit huis als boekhouder op zzp-basis, dat bevalt me beter.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nee en dat is nou juist het enige thuiswerk wat goed te vinden is en wat kan opleveren.. Daarom wordt het steeds genoemd in de eerdere topics

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet niet wat je wilt doen, en wat je voorgeschiedenis is.
    Ik ben nu 8 jaar gastouder waarvan 3 in eigen huis.

7. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik kwam net een advertentie tegen in de metro (krantje) weet dus niet of het wat is hoor, maar stond bij; werkzaamheden als inpakken en stickeren.
    Simpel Thuiswerk

8. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Denk niet dat dit wat is. Hier moet je betalen om thuiswerk te mogen doen, vervolgens krijg je 5 euro per envelop... Is helaas vaak zo, dat je op zulk soort onbetrouwbare sites komt. :x

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Als je moet betalen zijn het idd vaak oplichters, heb ik ook al eens gehad.

10. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik heb een hbo opleiding Commerciele economie. Administratief werk zou dus best kunnen.
    Ik heb 2 schoolgaande kinderen en nog 1 thuis. Ik moet dus 4x per dag weg om mijn eigen kinderen naar school te brengen en halen. En ik heb geen kamers in huis meer over, het is vol ;)

11. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Via textbroker kun je tekstjes schrijven. Geen vetpot maar ja :) zelf geen ervaring mee trouwens (nog te druk in huis om er iets naast te doen)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ook een kind op school, een kind op de psz en ook slechts 3 slaapkamers. En toch heb ik momenteel 5 gastkindjes (tot voor de zomervakantie zelfs 7 ;))

Maar als je een HBO in economie hebt, waarom ga je dan niet voor jezelf aan de slag. Als budgetcoach oid. Weet zeker dat daar veel vraag naar is vanuit hulpverlenende instanties bijvoorbeeld.

14. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dank je wel voor het idee!

15. Azadii

Azadii Lid

7 mrt 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand die nog een betrouwbare thuiswerksite weet?
    Pm me maar.

16. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Goede bewindvoerders is ook een schrijnend tekort aan. Moet je wel soms de deur voor uit. Misschien eens kijken wat je daar aan diploma's of opleiding voor moet hebben. Je zou deze tijd ook kunnen gebruiken om je bij te laten scholen bijv. en dan daarna echt aan de slag als de jongste op school zit.

17. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier in Breda inderdaad wel, maar dit gebeurd hier op vrijwillige basis. Meestal hebben cliënten in de SHV geen geld om een budgetcoach te kunnen betalen. Maar je kunt dit natuurlijk wel prima vanuit huis zelf gaan doen.

18. Poppedoes

Poppedoes Niet meer actief

Ik krijg zojuist een mail van een ex-werkgever, ze hebben weer vacatures vrij. Als telefonisch enquetrice. Je belt mensen op voor onderzoeken, geen verkoop oid. PB maar! :)

Edit: het is volledig vanuit huis. 1 dag training in Amsterdam.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb zelf ook 2 kindjes waarvan 1 op school en 1 op de psz. Moet ook 4x op een dag op en neer en heb geen extra kamer. Bedjes staan gewoon bij ons en de kids op de kamer.

Deel Deze Pagina