Ideetjes voor verrassing bruidspaar

Discussion in 'De lounge' started by Manuela79, Sep 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden

Een van mijn beste vriendinnen is nu 3 maanden zwanger en is door haar vriend ten huwelijk gevraagd. Rond kerst gaan ze trouwen. Het wordt klein/intiem en volgend jaar als de baby er is willen ze een groot feest geven.

Nu heeft ze mij en nog een andere vriendin gevraagd als getuige en dat vind ik uiteraard een hele eer!

Wij (de getuigen) willen graag iets leuks regelen voor het bruidspaar maar geen enkel idee wat.... hebben jullie nog tips of leuke ideeen?

Alvast erg bedankt! :D

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    laat iemand verkleed als kerstman langskomen

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    iets leuks al een leuk cadeau / verrassing?
    Of in als iets gek leuks...?

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Tja dat weet ik nog niet... mag grappig zijn maar mag ook romantisch zijn. Het kan een cadeau zijn maar ook iets dat we regelen voor tijdens de ceremonie ofzo... zoals je ziet... ik heb echt hulp nodig ;)

5. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    misschien hele oude schoolvriendinnen die ze uit het oog is verloren opsporen en uitnodigen...

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn nichtje had voor haar zus duiven geregeld, die opgelaten werden na de ceremonie. Erg mooi en romantisch... Degene die er bij was van de duiven, hield een mooi kort verhaaltje over de symboliek van het loslaten van de duiven erbij. Erg gaaf.

7. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Misschien een nachtje in een mooie bruidssuite cadeau geven.

8. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Aan het eind van de avond een picknickmand met een fles koude champagne, twee campagne glazen, aarbeien, geklopte slagroom, kaarsjes, lucifers, servetjes etc meegeven in de taxi/eigen auto. Kunnen ze het in het hotel/thuis nog gezellig maken..........

Pim

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    of misschien nog iets leuks met een pretecho ofzo regelen, als ze dat zelf natuurlijk al niet doen, maar het kan zijn dat ze zoiets nu te prijzig vinden...

10. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Voor mijn bruiloft, vier weken geleden, hadden twee vriendinnen als verassing een high-tea, terrasje en etentje geregeld, twee weken voor de bruiloft. Ik wist van niets en ze hebben samen met mijn man bekokstoofd dat hij zou zorgen dat ik thuis zou zijn. Alle meiden die ik er bij wilde hebben, waren aanwezig en het was echt een enorme verassing toen ik de voordeur opendeed... Helemaal leuk!!

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wow, ik zie een boel leuke dingen voorbij komen!! Ik ga de tips in de groep gooien maar meer ideetjes zijn nog steeds van harte welkom!

Share This Page