Hallo meiden Een van mijn beste vriendinnen is nu 3 maanden zwanger en is door haar vriend ten huwelijk gevraagd. Rond kerst gaan ze trouwen. Het wordt klein/intiem en volgend jaar als de baby er is willen ze een groot feest geven. Nu heeft ze mij en nog een andere vriendin gevraagd als getuige en dat vind ik uiteraard een hele eer! Wij (de getuigen) willen graag iets leuks regelen voor het bruidspaar maar geen enkel idee wat.... hebben jullie nog tips of leuke ideeen? Alvast erg bedankt!
Tja dat weet ik nog niet... mag grappig zijn maar mag ook romantisch zijn. Het kan een cadeau zijn maar ook iets dat we regelen voor tijdens de ceremonie ofzo... zoals je ziet... ik heb echt hulp nodig
Mijn nichtje had voor haar zus duiven geregeld, die opgelaten werden na de ceremonie. Erg mooi en romantisch... Degene die er bij was van de duiven, hield een mooi kort verhaaltje over de symboliek van het loslaten van de duiven erbij. Erg gaaf.
Aan het eind van de avond een picknickmand met een fles koude champagne, twee campagne glazen, aarbeien, geklopte slagroom, kaarsjes, lucifers, servetjes etc meegeven in de taxi/eigen auto. Kunnen ze het in het hotel/thuis nog gezellig maken.......... Pim
of misschien nog iets leuks met een pretecho ofzo regelen, als ze dat zelf natuurlijk al niet doen, maar het kan zijn dat ze zoiets nu te prijzig vinden...
Voor mijn bruiloft, vier weken geleden, hadden twee vriendinnen als verassing een high-tea, terrasje en etentje geregeld, twee weken voor de bruiloft. Ik wist van niets en ze hebben samen met mijn man bekokstoofd dat hij zou zorgen dat ik thuis zou zijn. Alle meiden die ik er bij wilde hebben, waren aanwezig en het was echt een enorme verassing toen ik de voordeur opendeed... Helemaal leuk!!
Wow, ik zie een boel leuke dingen voorbij komen!! Ik ga de tips in de groep gooien maar meer ideetjes zijn nog steeds van harte welkom!