wie heeft de gouden tip!

Discussie in 'De lounge' gestart door manda, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik ben echt al eeuwen opzoek naar een goede gezichtscreme. Mijn huid is van het type vreselijk zeg maar. Puistjes, vlekjes, onzuiverheden, donkere kringen onder mijn ogen (en nee geen slaap gebrek, gewoon permanent:D) noem het maar op en het zit op mijn gezicht. Ik gebruik nu een dagcreme van de tuinen met uv filter, maar merk nog niet echt verschil. Ik heb ondertussen echt vanalles (denk ik;)) geprobeerd maar heb echt geen idee wat ik nog kan gebruiken.

Heeft hier iemand de gouden tip!

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Sorry, ik heb geen idee! Maar wens je wel heel veel succes met je 'zoektocht' en hopenlijk heeft iemand wel de gouden tip voor je!

3. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik heb ook last van een onzuivere huid. Het enige wat bij mij tot nu toe goed werkt is reinigingsmelk en nachtcreme eigen merk van de kruidvat. Al allerlei dure producten geprobeerd, en ondanks dat dit spotgoedkoop is werkt het voor mij het beste.

4. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland

Ook die heb ik al geprobeerd, maar helaas geen effect. Al mijn reinigingsproducten zijn van de etos. Dat is best lekker spul, maar mijn huid word er niet "rustig" van.

5. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik ben erg entousiast over het merk Vichy en dan de normaderm lijn.
    Ik had altijd puistjes, vlekjes, glimhoofd, ga maar door...en nu...helemaal niks meer:)
    Je moet het wel een tijdje gebruiken hoor.
    En weet je wat ook super goed helpt, je hebt zo'n speciaal sponsje bij The Body Shop, speciaal voor je gezicht en dat scrubt gelijk een beetje.
    Ik maak 2x daags mijn gezicht schoon met de reinigingsgel van Eucerin(voor de vette en onzuivere huid)of de reiningingsgel van normaderm van Vichy en dat spul masseer ik in op m'n vochtige huid, nog ff met dat sponsje erover en brandschoon.
    Dan voor de nacht met de nachtcreme van Vichy en 's ochtends hetzelde ritueel maar dan smeer ik er de "pro-mat"creme op van Vichy.
    Ik ben aardig puist en vlekvrij inmiddels:)
    En dit spul is dus voor de iets oudere huid met puistjes(ben 30 jaar).
    Je moet geen spul voor een vette/puistjes puberhuid gebruiken, dat ontvet te sterk waardoor je juist gaat glimmen en puistjes krijgt.
    Suc6!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik zou als ik jou was je eens laten informeren bij een goede apotheek, waar ze idd vichy verkopen, deze heeft een hele lijn voor verschillende huidtypes.
    Gebruik zelf ook vichy en ben heel tevreden.
    succes.

7. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    #7 manda, 7 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
    @mamalyn; Bedankt voor de tip! Ik heb zelf hele uiteenlopende verhalen over vichy gehoord. Zelf vind ik het vooral duur :p. Maar ben bereid het te kopen als ik zeker weet dat het effect heeft. Misschien dat ik eens bij de apotheek zo`n proefpakket gaat halen

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    is idd best duur,(prijzen tussen 20-30 euro) maar zeker de moeite waard, je doet er ook best lang mee als je niet teveel op smeert!

9. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    hmmm misschien toch proberen.

10. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    bij mij is het echt op en af prima, weet niet precies hoe het nou komt, maar wil er ook vanaf!!! Ik ga denk ik maar eens met de huisarts praten, misschien scheelt een andere pil wel..?
    Ik drink veel water, eet gezond.
    Hier werkt het vaak voor EVENTJES prima als ik weer eens onder zit, facewash van nivea, scrub van nivea en dan dagcreme van nivea. En af en toe een maskerttje.
    Ik voel me zo'n puber met die puistjes, bah..

11. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    nou inderdaad zo`n gevoel heb ik nou ook als ik helemaal onder de pukkels zit. Ik heb van de huisarts ooit een soort tonic gehad en die moest ik dan s`avonds voor het slapen gaan op mijn gezicht smeren. Nou een week later was mijn gezicht helemaal uitgedroogt en schraal. Had nog meer vlekken en nog steeds pukkels.

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier soortgelijke problemen al jij ts...Ik ben, na een tip van 1 van de forummers, Yes to carrots gaan gebruiken en met succes. Heel fijn spul en absoluut niet duur! Te koop bij oa de Etos..

13. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @ loetje: ow dat merk ken ik niet. Wat is het precies en wat heb je daar allemaal van??

14. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hier ook een gevoelige huid met neiging tot pukkeltjes.
    Ik gebruik de HydraZen gel van Lancaster.
    Het is niet goedkoop, maar het is voor mij het enige waar mijn huid het goed op doet. Wel echt de gel, want de creme is te vet en dan krijg ik weer pukkeltjes.
    Deze gel kalmeert de huid echt, mijn huid is veel minder vlekkerig en rood. En niet vet dus.
    De reinigingsproducten heb ik ook van Lancaster, deze voor een gecombineerde huid (Skin Clarité heet het geloof ik, de blauwe in ieder geval)

Af en toe koop ik nog wel eens wat goedkopere reinigingsproducten, maar mijn dagelijkse creme vervang ik echt niet meer door een andere. Ik heb nu wel genoeg halve potjes met dit-is-het-ook-niet cremetjes staan :D

15. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ik had ook last van een droge huid, zelf tot exceem vlekken aan toe.
    Heb toen van de dokter een tube vaseline lanette creme gekregen, werkt perfect!
    Is heel dik en lastig smeerbaar maar ik heb nooit meer last van droge plekken e.d.

Succes met je zoektocht naar het gene wat bij jou helpt;)

16. Marian16

Marian16 Niet meer actief

Ik heb een tijdje geleden tests gelezen over gezichtscreme's en het gekke is dat die van de Aldi er het beste uitkwamen.

17. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    roaccutane, alleen te krijgen via de dermatoloog. 100 % dat je puisten en onzuiverheden binnen 2 weg zijn en na ongeveer een maand krijg je een super egaal gezicht. Maar je mag gedurende de tijd dat je dit gebruikt en een maand daarna niet zwanger raken. Dat is eigenlijk het enige nadeel.

18. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Oh ja, het mooie is als je dit ongeveer 3 maanden gebruikt heb je een hele kleine kans dat de pukkels weer terug komen.

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb maar een echte tip.

ga naar een drogisterij toe en vertel je probleem
    zeg dat je eerst wil testen.
    dat is voor douglass en iciparis geen probleem
    neem de testers lekker mee naar huis en kijk wat je bevalt.
    ik gebruik clinique en ben daar tevreden over.
    maar voor ik iets koop wil ik echt eerst testen(ook foundations)

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @ mamalyn, Hoelang heb je vichy gebruikt voordat je resultaat zag? ik ben ook wel tevreden over de normaderm, maar ik gebruik m net, en valt me wel op dat ik er een nogal droge huid van krijg (althans meer als gewoonlijk) had jij dit ook, of is dit normaal?

Thnx!!! xxx

Deel Deze Pagina