Ik kwam dit op diverse andere fora tegen en ben benieuwd hoeveel jullie verdienen. Bedrijfstak: Functie: Opleiding: Leeftijd: Aantal uren per week: Aantal vakantiedagen: 13e maand?: Bruto maand salaris: Netto maand salaris: Overuren betaald: Werkervaring: Extra's: Tevreden?:
Ik werk in de zorg en krijg alleen reiskostenvergoeding. Of nou ja, mijn baas noemt het wel salaris. Maar dat ga ik hier niet uitgebreid neerzetten.
Even mijn oude werk aangezien ik al 2 jaar in de ziektewet zit. Bedrijfstak: Shell Functie: Servicemedewerker Opleiding: vmbo Leeftijd: 20 Aantal uren per week: 30 Aantal vakantiedagen: - 13e maand?: ja soms dus 5x per maand uitbetaald, 171 per week. Netto 4 weken salaris: 684 Overuren betaald: Nee Werkervaring: Extra's: Reiskosten 100% vergoed Tevreden?: Nee vindt het te weinig, heb wel een gezin te onderhouden, helaas omdat ik dus 'jong' ben heb ik pech. Maak geen geheim van mijn salaris, hoop nog steeds iemand toevallig tegen te komen die de minimum lonen verhoogd
22. Opleiding allround kapper. Werkzaam in de thuiszorg. Rond de tien euro per uur. Vind het wel even genoeg informatie
Ik werkte 16 uur en heb bijna 800 netto. Geen 13e maand natuurlijk wel vakantiegeld. Ben 25 jaar. Vriendlief gelukkig wat meer anders kunnen we niet rond komen. Ben nu eigen bedrijf gestart dus komende maanden verdien ik 0 en inversteer ik alleen maar
Dat is ongeveer 5,70 netto per uur? Jeetje wat slecht werk je 30 uur per week wat minimaal 120 uur per maand zijn en krijg je maar 684! Maar idd, je moet je gezin onderhouden maar lullig is het wel hè dat het zo laag is vanwege je leeftijd Werk je ook 's avonds/ s nachts? Krijg je daar geen toeslag voor?
Bedrijfstak: Woon en zorg centrum Functie: verpleegkundige Opleiding: Verpleegkunde optie thuiszorg Leeftijd: werk sinds 2011 als verpleegkundige, was toen 26 Aantal uren per week: 38 Aantal vakantiedagen: 26 13e maand?: ja Bruto maand salaris: weet ik nie direct Netto maand salaris: ongeveer 1500 Overuren betaald: nee Werkervaring: sinds 2007 gewerkt als zorgkundige in ziekenhuis Extra's: 10% korting bij apotheek, gratis buitenschoolse opvang, attractiviteitspremie, fietspremie, sommige uren worden extra betaald (bvb weekend, feestdag, werken na 20u enz) Tevreden?:ja, maar mis toch mijn job in het ziekenhuis
Uit interesse? Er is toch niks verkeerds aan die vraag en als je liever geen antwoord daar op geeft dan is dat ook je goed recht. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat voor alle mensen het zelfde geldt.