Jullie kennen het vast wel ,van die tutorials op youtube over hoe je je make-up of haar bijv kunt doen. Nu heb je allerlei manier ,met sokken met bandjes,je haar draaien ,je slaapt ermee en je wordt wakker met krullen. Nu heb ik deze geprobeerd: The BEST no-heat curls! - YouTube maar dan met een smaller elastiek en veel kleine plukjes,zo gedaan. Je trekt dat ding eruit smorgens en POEF,schaap. Ik vind het ideaal,het scheelt veel tijd smorgens en is veel beter voor mijn haar dan de krultang...wou het even delen!
nou ik vind het wel veel werk hoor, als ik zulke dingen uitprobeer dan doe ik het meestal bij mijn dochter maar die heeft lang haar. Ik weet nu al dat alles dan in de war zou komen te zitten als ik echt krullen bij haar wil zetten doe ik het met pappiotten en bij mezelf met de carmenset, dat is wel met warmte, maar dat doe ik niet dagelijks
Mooi resultaat! Alleen durf jij zo naast je man te gaan liggen? Die van mij zou zwaar de slappe lach krijgen ben ik bang haha.
pappilotten werken toch gewoon hetzelfde (zonder hitte dus) vrouwen liggen al een eeuw naast hun man met krulspelen e.d. allemaal zonder hitte gewoon een nachtje slapen , ziet er alleen niet uit haha
Ik doe het hier ook wel eens. Heb ik een oude theedoek bijv of een oud laken. Daar knip ik dan strengen van af en dan draai ik die in mijn haar. Nachtje slapen en een bos krullen. Alleen is het niet echt aantrekkelijk om naast je man te liggen met die dingen in je haar. hahahhahaha
Mooi resultaat hoor! Ik heb dat filmpje met die sokken eens bekeken, moest ik errug om lachen! Dat ga ik nooit doen in elk geval, m'n vriend ziet me aankomen in bed, lol. Mijn haar heeft een beetje slag van zichzelf maar zoals iedereen met krullen wel eens heeft, staan ze vaak de verkeerde kant op, haha! Ik krulde mijn haar altijd met strookjes stof (de papillotten van vroeger), haar er omheen draaien, knoop erin, klaar! Gaf mooie krullen altijd. Moest het maar weer eens proberen misschien.
Mooi hoor!! Ja papillotten kan natuurlijk ook,maar dat vind ik veel meer werk en vind ik minder lekker slapen.Dit heb ik met 5 m in gedaan. O en ik heb geen man
thnx!! Hier wel een man... maja die heeft dan maar pech...Zoveel spannnends gebeurd er op dit moment toch niet haha. En ik vind krullers o.i.d. ook veel meer werk. Dit zit er echt in no-time in. Ook als ik 's avonds een feestje heb ofzo. Haar iets vochtig maken met een beetje gellac gemixt met water. Middagje die knot erin. Ondertussen beetje schoonmaken. Et voila 's avonds prachtige krullen vrij weinig voor gedaan.