wie heeft er ervaring met wibra testen? hij test positief!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wendy9, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Hallo dames, ik zit inmiddels in ronde 9. Nu liep ik vanmiddag in de wibra en zag ik een doosje liggen met 3 testen voor 2 euro! Moet ongeveer over 6 dagen ongi worden, dat verschilt nog welleens, maar mn ongeduldige ik dacht laat ik voor dat geld er vast een doen.. dit is het resultaat! Ik begin een beetje door te draaien, vertrouw m niet!! Wat denken jullie?

X

Bijgevoegde bestanden:

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Die is positief hoor.Lijkt mij dezelfde als action.En je bent denk ik dichter bij je nod dan je denkt,ik vind hem erg duidelijk voor 6 dagen voor nod.

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Wauw! Die is erg positief. Lijkt heel veel op de action test, en die klopt bij mij.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    overduidelijk positief! gefeliciteerd. zijn denk ik idd dezelfde als de action

5. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    die is positief !!

Mijn dochter heeft vandaag toevallig ook nog getest met die van de wibra. Zijn dezelfde als van de action.

Bijgevoegde bestanden:

6. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    #6 wendy9, 22 sep 2014
    Laatst bewerkt: 22 sep 2014
    Bedankt voor de snelle reacties! Ben nog steeds erg bang om het te geloven en voor een teleurstelling, net nog een test gedaan en die geeft ook 2 streepjes! Maar ik zit pas op dag 28 van mn cyclus, en zoals jullie hieronder zien heb ik een cyclus van ongeveer 33 dagen.. heb de 8ste en de 18e een temp dip gehad. De innesteling is tog ongeveer 10 dagen voor nod? Ik weet het niet meer! Morgenochtend testen met een duurdere test! Hoop het zo!! @carola36 heeft je dochter ook postief getest? Oh ik zie nu de foto pas! Heeft ze meerdere testen gedaan? Nu begin ik t toch langzaam te geloven!!

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    had ook een super vroege eisprong toen ik zwanger werd. niets mis mee toch :)

8. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL

Hallo Wendy,

Ja mijn dochter testte positief.....vandaag ook bevestigd door de gynaecoloog ( moesten we toevallig vandaag heen ) zij heeft vorige maand een miskraam gehad, dus we wisten niet of het oud hcg was of van een nieuwe zwangerschap. Maar blijkt een nieuwe zwangerschap te wezen. En zij heeft al een stuk of 6 testen gedaan, meer eigenlijk om te kijken of ze terug zouden lopen ( wij gingen er nog van uit dat het van de miskraam was ) maar de testen liepen juist op.

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Positief hoor! Mooie duidelijke streep. Gefeliciteerd!!

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Die lijkt mij duidelijk, gefeliciteerd :D
    Je hebt schommelde cyclussen maar deze is echt al duidelijk hoor!
    Je ei springt gewoon wisselend , heb ik ook ;)

Innestelling is vaak op 7-10 dpo dus een week tot een paar dagen voor nod

11. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijke streep. Gefeliciteerd!
    Toevallig liep ik vandaag ook in de wibra en zag de testen liggen.
    Ik heb eind van de ochtend een test gedaan en vanmiddag nogmaals en deze waren beide positief. Wat me wel op viel is dat de strepen bij beide testen niet mooi in het midden stonden, dit stond zo wel op de verpakking. Maar die van jou staan ook niet in het midden dus dit zal dan wel zo horen.

12. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    jij ook gefeliciteerd! Hoop echt dat t niet gewoon door de wibra testen komt! Vind t wel heel eng om al blij te zijn! Maar een paar reacties terug vertelde een vrouw dat haar dochter positief heeft getest vandaag en dat het bevestigt is door de gynocoloog, dat geeft toch wel veel hoop! Ga je morgen ook met een ander merk testen? En nee idd, de strepen staan wel raar!

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat hoort zo idd ;)
    zulke strepen zijn eigenlijk nooit vals (heb daar nog nooit van gehoord, zo duidelijk en vals in elk geval, zeker niet met deze testen!)

14. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    En van harte gefeliciteerd natuurlijk!

15. XmoonlightX

Dat die strepen raar zitten komt waarschijnlijk omdat het stripje scheef zit. Als je het omhulsel los haalt en het stripje er recht in legt, dus iets meer naar rechts dan zit hij waarschijnlijk wel in het midden :D

16. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgenvroeg met ochtendurine een digitale test van cleaurblue doen die ook aangeeft hoe lang je zwanger bent. Verder heb ik geen testen gehaald.
    Ga jij ook nog met een andere test testen?
    Ik ben benieuwd... Spannend.
    Nog weing symptonen. Al wel een dag of 4/5 lage krampen die lijken op ongesteldheidskrampen. De laatste 2 dagen zijn de krampen wat heftiger geworden en duren de hele dag.

17. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik de test los haal dan kan ik m niet echt opschuiven.
    Maar heb 2x de test gedaan en 2x een duidelijke streep :)

18. XmoonlightX

Oh bij mij kon ik hem altijd wel een stukje opschuiven.

19. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    ja ik ga morgen ook clearblue halen! Heel zenuwachtig! Ik had vandaag krampen in mn buik en pijn in mn rug, dacht echt dat mn menstruatie er aan kwam, eind van de middag trok t weg. Laat je t weten morgen! Ga duimen voor ons!

20. Humava

Humava Niet meer actief

Hartstikke positief! Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina