wie heeft er ervaring met wibra testen? hij test positief!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wendy9, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd inderdaad xmoonlightx dat dat bij niet kan, maar ik blijf positief want anders hadden er niet twee dikke strepen gestaan denk ik dan maar.

Wendy: ik hou je op de hoogte, die test van jou kom je morgen ook even showen he!. Dat je de test niet alvast in huis hebt gehaald vandaag nadat je positief getest had:).
    Ben ook wel benieuwd hoe lang ik zwanger ben want heb onregelmatige cyclussen (meestal tussen de 5,5 en 7 weken) en ik weet niet wanneer mijn eisprong precies was. Maar ik vermoed een week of 2,5/3 terug.

2. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Ja wou ik natuurlijk meteen doen maar mn schoonouders kwamen spontaan op bezoek nadat ik getest had! En wil t nog even voor me houden tot ik het zeker weet! Ga morgen voor t werk gelijk testen! Laat het weten! Wat een lange cyclussen heb jij! Dan ben je dus wss al een week of 6? Spannundddd!

3. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik circa 4,5/5 weken ben.
    Dit zijn overigens mijn testen. Ben nu wel jou topic aan het vervuilen met mijn testen.
    Net even snel een foto van gemaakt dus niet in daglicht.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,2 KB
      Weergaven:
      3
  4. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Wauw die zijn nog duidelijker dan de mijne! Dat moet toch gewoon goed zitten?! En vervuilen? Neee joh! Was er juist benieuwd na!

5. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    duidelijke streep! Gefeliciteerd!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mooie test hoor, gefeliciteerd. Ik wacht mee op je digitale

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gefeliciteerd ! En je bent verder dan jij zegt...;) zeker 4 weken zwanger hoor, je cyclus kan ook korter zijn

8. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Gefeliciteerd, geniet ervan.

9. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Het is echt waar!!! Omg!!! Wel kort nog! Maar ben zwanger!! Ben zooooo benieuwd na jou!!

10. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij gaf precies hetzelde aan! Nu proberen te genieten!
    Alleen jammer dat de eerste echo pas rond een week of 8 is.
    Nog zo lang wachten.

11. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    GEFLICITEERD! Ja dat duurd zeker nog lang! Hoop zo dat alles blijft goed gaan! heb donderdag een afspraak bij de dokter!

12. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel je de huisarts of in het ziekenhuis?
    Krijg je dan al een echo?

13. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Bij mn huisarts! En geen idee eigenlijk.. denk dat het nog veel te vroeg is voor een echo, mij was er vertelt gelijk een afspraak te maken met de huisarts als je zwanger bent.. ik zou ook even een afspraakje maken als ik jou was.

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Als je nog maar kort zwanger was had je 1-2 weken zwanger gekregen.

Je kan alvast je vk bellen, een echo krijg je nu idd nog niet maar wel al meestal een intake. Een huisarts is niet nodig hoor;)

Geniet ervan!

15. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik zwanger was van de eerste heb ik de huisarts ook niet gebeld en gelijk de verloskundige. De huisarts kan toch niks doen (hooguit bloedtest maar dat doen ze ook niet zomaar volgens mij). Heb net ook de vk gebeld en heb een afspraak over 3 weken.:)

16. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Jullie hebben helemaal gelijk! dankjewel! Heb de vk gebeld, 16 okt eerste echo! Zoo spannend!

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hihi de digitale is toch een fijne bevestiging he. Al vond ik jullie testen al goed knallen hoor!!! Allebei gefeliciteerd!!

En wendy, geen lange cyclus zoals jij in eerste instantie dacht ;)

18. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Zit mn eige helemaal gek te maken, mn temp is maar 36, zo bang dat mn menstruatie er toch aan komt.. of zou t komen door de oor thermometer, vanmiddag toch even zo'n normale halen! Hoe gaat het met jou? Al een beetje aan het idee gewend?

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Stoppen met temperaturen wendy!! Dat geeft veel meer rust.

20. Kleinukkie12

6 sep 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    #40 Kleinukkie12, 24 sep 2014
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
    Ik weet dat het moeilijk is Wendy maar maak jezelf niet gek van onzekerheid.
    Heb vertrouwen (klinkt heel makkelijk maar is het niet, weet er alles van :) Het is enorm spannend allemaal)
    Je had eergisteren een duidelijke positieve test, verre van een tuurstreep en daarnaast gaf de digitale aan dat je tussen de 4 en 5 weken bent!
    Blijf positief.
    Je zou eventueel binnenkort nog 1 laatste test kunnen doen om te zien of de streep iets donkerder is maar het tempen zou ik mee stoppen.

Hier gaat alles goed. Afgelopen dagen veel lage (ongesteldheidsachtige) krampen maar vandaag niet. Heb al wel sinds een week heeeeel veeeel trek. Heb ik bijvoorbeeld 2 boterhammen gegeten begint mn buik na 1,5 uur weer te knorren. Hoe gaat het met jou verder?

Deel Deze Pagina