wie heeft er ervaring met wibra testen? hij test positief!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by wendy9, Sep 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kleinukkie12

Sep 6, 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    En moonlight jij ook nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Helemaal vergeten in mijn voorgaande berichten. :)

2. wendy9

wendy9 Actief lid

Aug 25, 2014
    169
    3
    18
    Moonlight en kleinukkie, ik weet het jullie hebben helemaal gelijk! Maar op de een of andere manier blijf je bevestiging zoeken haha! Ik heb ook menstruatie achtige krampen en rugpijn, borsten worden al wat gevoeliger! Zondag is eigenlijk pas mijn nod, hopelijk is het snel maandag! Als je dat maar niet je hele zwangerschap blijft houden dat eten kleinukkie hahaha! Vanmiddag trouwens toch even een thermometer gekocht, daarmee issie wel gewoon 37.5! Vanavond ouders schoonouders broers en zussen vertelt! Kon niet wachten! Ze zijn zo blij! De rest hoort het na de echo. Hebben jullie het al vertelt?
    X

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

Jul 30, 2014
    1,241
    78
    48
    Gefeliciteerd Wendy en Kleinukkie!:D

4. Kleinukkie12

Sep 6, 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat zo blij reageerden! Wij hebben het nog niemand vertelt. Misschien vertellen we het mijn ouders dit weekend.
    De symptomen zijn vanaf gisteren tot nu toe bijna niet aanwezig.
    Ik prop me ook niet vol met eten hoor. Eet iets meer dan normaal maar pak dan wel gezonde dingen zoals 1/2 boterham extra, snoeptomaatjes ed.
    En je nod was blijkbaar een stukje eerder Wendy want anders had de CB digitaal niet tussen de 2-3 aangegeven maar tussen de 1-2. Dus je bent circa een week verder dan je denkt.
    Ik ga vandaag of morgen denk ik mn laatste wibra testv(zaten er 3 in het pakje) gebruiken (hopen dat ie oploopt).

5. Kleinukkie12

Sep 6, 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woman jij ook van harte! Mooie banner :)
    Al veel testen er tegen aangegooid of heb je het netjes weten te houden?

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wendy , jou nod kan nooit zondag pas zijn als je van de week al 2-3 op je test hebt staan, tenzij je heeeeel snel hcg aanmaakt

7. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

Jul 30, 2014
    1,241
    78
    48
    zaterdag 1 vage tuurtest. Zondag eerste een extra gevoelige van zwanger en kids met een hele duidelijke streep. Toen dacht ik bam wil het zeker weten dus digitale van CB (zonder weken), daar kwam zwanger op te staan.
    Dinsdag weer getest met de gewone van zwanger en kids (Zelfde als zaterdag), woensdag CB met wekenindicator en vanmorgen weer zwanger en kids.
    Streepjes lopen mooi op!
    Dus uhm ja heb best wel al wat getest.. Jullie?
    Ben gewoon wat onzeker! Net verloskundige gebeld en heb pas 14 oktober intake, maar eerste echo is pas 30 oktober :s
    Ze zei dat zolang ik geen bloedverlies en krampen had ik gewoon op de testen moet vertrouwen!

8. Kleinukkie12

Sep 6, 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat elke zwangere wel onzeker is en/of spanning heeft of je nu zwanger bent van nr 1,2,3,4 enz.
    Ik heb maandag ochtend (niet met ochtendurine) en in de middag getest. Beide duidelijk positief. Di ochtend met ochtendurine cb (2-3 gaf deze aan) digitaal gedaan want ik had geen idee hoe lang ik zwanger zou zijn. Dus 3 testen toe nu toe. Heb nog 1 test over (zitten er 3 in bij de wibra) en ga binnenkort nog een keer testen en hopelijk is dit inmiddels een knaller.

Mijn intake heb ik ook op 14-10 bij de vk. Hier krijg je dan ook gelijk een echo. En dan rond 10/11 weken de termijnecho.

9. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

Jul 30, 2014
    1,241
    78
    48
    Ik had nog wat vragen gemaild en ze belde meteen daarna terug. Ze zei dat als er tijd was ze nog wel zouden proberen een echo te maken. Ze kon alleen niet garanderen dat er dan wat te zien zou zijn. De termijnecho is in elk geval 30 oktober.
    Heb me vandaag ook aangemeld voor moeders voor moeders. Kleine moeite om andere vrouwen te helpen! Ben benieuwd wanneer ze bellen voor de intake!
    Ik had vanmiddag ook echt even een onzeker gevoel, maar dat is nu weer weg :)

10. wendy9

wendy9 Actief lid

Aug 25, 2014
    169
    3
    18
    Ik snap het ook allemaal niet, 25 augustus was de eerste dag van mn laatste menstruatie, mn gemiddelde cyclus is 33 dagen.. Dus zou ik zaterdag of zondag mijn nod hebben.. dan ben ik nu dan ongeveer 4 weken en 4 dagen zwanger.. Misschien gaf hij niet 1/2 aan omdat ik net over de 2 weken zat? Of een hele vroege eisprong? Terwijl ik toch bijna zeker wist hem 8 sept opgespoort te hebben..

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    mooi hoor, gefeliciteerd!
    en wat een koopje he die testen ;) heb ook een doosje gekocht, alvast voor als we voor een derde zouden willen gaan.. gelukkig zijn ze nog even 'houdbaar' ;)
    fijne zwangerschap toegewenst!

12. XmoonlightX

Ik denk toch dat je een vroege eisprong hebt. Dat je de vorige keer 33 dg hebt , wil niet zeggen dat je dat nu weer hebt ;) kijk maar in mijn handtekening ;)
    Maar het kan ook dat je snel hcg aanmaakt. Heel veel gyns en vk zijn niet daarom niet zo dol op die wekenindicatie

13. wendy9

wendy9 Actief lid

Aug 25, 2014
    169
    3
    18
    Nee daarom zeg ik gemiddeld 33 dagen, zal wss wel een vroege ei hebben gehad idd, nog een digitale test gekocht, ga ik zondag doen, kijkken of er dan 3+ komt te staan haha geen idee waarom:p! soort van dwang ofzo hahaha, gaat alles goed bij jou? al wat veranderingen, kwaaltjes...

14. Muis30

Muis30 Actief lid

Aug 20, 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit!

15. XmoonlightX

Precies , ook al heb je elke ronde 33 dagen, toch kan de lf fase wel verschillen volgens mij..
    Maar wat maakt het uit , je bent overduidelijk zwanger en bij de echo zal uiteindelijk blijken hoelang :D

16. Kleinukkie12

Sep 6, 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je het niet laten om nog een digitale test te halen?:p
    Heb je de afgelopen dagen nog een keer extra getest? Alle 3 de wibra testen al opgemaakt?
    En wat moonlight ook al zei je bent hoe dan ook zwanger alleen is het even de vraag hoe lang precies (bij mij is dat ook de vraag hoe lang ik zwanger ben).
    Al meer last van 'kwaaltjes' ?

17. wendy9

wendy9 Actief lid

Aug 25, 2014
    169
    3
    18
    Haha neeeeee! Is echt een tik van mij met alles, wil alles weten en het liefst precies elk detail hahaha! Jaa heb 2 wibra doosjes getest, i know, crazy!! Na de digitale ben ik er echt klaar mee, en wacht ik de dagen voor de echo gewoon af! (20 dagen om precies te zijn whahaha!) Ik heb op 't moment niet veel kwaaltjes nog, wat menstruatie achtige buikpijn, en na lang staan op mn werk last van mn rug! Verder super sago door t stoppen met roken en mn lieftallige blikje bullit in de ochtend!! Maarja alles voor ons kleine wondertje♡ ohja ook zo super moe! Had visite van een vriendin, val gewoon 6 keer in slaap terwijl ze tegen me zit te kletsen! Vanavond lekker vroeg na bed, is er weer een dag om! En bij jouuu?

18. Kleinukkie12

Sep 6, 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha aardig wat getest dus. Doen waar jij je goed bij voelt.
    Wat goed dat je gelijk gestopt bent met roken!
    Ga je je nog aanmelden voor moeders voor moeders? Ik moet me nog aanmelden.
    Ik heb id loop vd ochtend mn laatste test uit het pakje gedaan en die was bijna net zo donker als de controle streep :). Dus is mooi opgelopen.
    De afgelopen 2/3 dagen weinig last van kwaaltjes. Buikkrampen zijn zo goed als weg. Hongergevoel is ook minder (gelukkig). Verder nergens last van. Dus ik hoop dat dit zo blijft. Al denk je dan soms even van zal het dan nog wel goed zitten maar ik weet dat wel of geen kwaaltjes niks zegt over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap.

19. wendy9

wendy9 Actief lid

Aug 25, 2014
    169
    3
    18
    Jaa stoppen met roken is een must nu, maar moet zeggen dat het best goed gaat! Heb zo mn momentjes dat ik er echt na snak maar als ik er dan weer aan denk waarvoor ik het doe verdwijnt dat weer! En als ik eerlijk ben had ik nog niet aan moeders voor moeders gedacht, maar ik heb me even ingelezen en ga me zeker inschrijven! Ik heb vandaag die digitale test gedaan maar hij geeft nog 2/3 aan, misschien over een paar dagen nog eens proberen, vind t een beetje eng namelijk! Fijn dat je test is opgelopen! Heb t idee dat de mijne ook donkerder zijn! Heb ook niet echt last van kwaaltjes, buikpijn is weg, ( vandaag trouwens mijn nod, no blood to see here! ) hongergevoel kan ook komen door t stoppen met roken ( dat word wat, zwanger + stoppen met roken = veel kilos aankomen!!! ) gevoelige borsten ook niet echt, kliertjes beginnen wat op te zwellen. Snap wat je bedoelt kleinukkie! Je wilt eigenlijk geen kwaaltjes, maar je zoekt ze wel als aanwijzingen dat je echt zwanger ben! Ingewikkelde wezens zijn wij vrouwen hoor! Hier mn testje van vandaag #testverslaafde!

20. XmoonlightX

Mooie knaller!!!

Share This Page