zal ik zwanger kunnen zijn? 9 juni is ons zoontje geboren zodra het weer kon ong week later geklust elke dag. nu voel ik sinds 3 dagen licht in mijn hoofd vlagen misselijkheid af en toe overgeven. lichte hoofd pijn rommelen de darmen steekjes in mijn buik. zou het kunnen ik weet het test geeft uitsluitel maar vraag me gewoon af of het evt zou kunnen of helemaal niet ik durf nie eerder te testen dan augustus omdat ik nog nie ongi ben geweest
het zal altijd kunnen dat je weer zwanger bent na de bevaling ben je gewoon weer vruchtbaar dus doe een test en je weet het
Heb je niet gewoon een buikgriepje te pakken? Nu alweer zwanger lijkt mij wat onwaarschijnlijk, maar ik kan er naast zitten. En anders test je gewoon voor de zekerheid, dan hoef je niet meer in onzekerheid te zitten.
Zou goed kunnen dat het raak is....ik zou zeggen, als je banner klopt, wacht nog even af en doe dan over een week een test!
ik teste bij mijn vorrige zwangerschap een week voor die tijd positief had al 2 weken last van kwaaltjes