voel je de innestelling altijd en heb je dan ook altijd wat rood bij het afvegen of is er ook iemand die het nooit heeft gemerkt ...ik ben er wel eens benieuwd naar groetjes
Niet iedereen merkt iets van de innesteling. Maar als je er iets van merkt dan kan dat door lichtbloed verlies of pijntjes in buik
Als een eicel bevrucht is, zal deze zich na ongeveer een week innestelen. van de innesteling voel je normaal gesproken niks, al ken ik wel verhalen van vrouwen die "het wisten" Het bevruchtte eitje doet er plm. 3 dagen tot soms wel een week over voordat ie een lekker plekje heeft gevonden. De innesteling vindt pas plaats NA de bevruchting. Dus alleen een bevrucht eitje gaat zich innestelen. Dus het uitrekenen van de innestelingsdag heeft totaal geen zin. Ik heb dus wat dingen gezocht over innesteling. Dat gebeurt bij een bevrucht eitje. En ik had ook deze maand roze afscheiding gehad, ben een week over tijd, en heb vandaag een negatieve test. Roze afscheiding wil volgens mij niets zeggen..helaas. Groetjes layla
Roze afscheiding wil inderdaad niet altijd wat zeggen, ik heb het soms ook maar wordt vervolgens gewoon ongie.
hey hey .. bedankt voor de reacties ...ik was er gewoon benieuwd naar want als het eitje is bevrucht dan kan ik 1 deze dagen een innestelling hebben ..vandaar
Hey meiden, Ik had vorige week woensdag (4 nov) een positieve ovulatietest. We hebben toen uiteraard flink geklust. Gister nadat ik geplast had en ging afvegen kwam er helderrood bloed mee. Het was niet zo'n kleur bloed van een wondje ofzo en ook helemaal niet bruin. Het zag er echt uit als een 2e/3e dag van een menstruatie, terwijl ik het pas volgende week moet worden (rgelematige cyclus) Heeft iemand hier ervaring mee?? Groetjes mij
Rose verlies, kan toch ook te maken hebben met een eisprong? @girl1986: ik heb daar een beetje ervaring mee.. afgelopen week had ik dat tijdens het klussen, maar bij mij wat het echt heel licht rose, en de dag daarna ook 1x, daarna is het opgehouden, niet ongi geworden of iets dergelijks... dus afwachten maar..
het zou kunnen zijn dat het met de innestelling te maken heeft ..het is wel een beetje rond de tijd dat het dat zou kunnen zijn ...
het kan met de innesteling te maken hebben, maar hoeft niet. Zoals ik al eerder zei ik heb het vaker en geen zwangerschap te bekennen. Volgens de gyn gebeurd dit vaker, zonder enige reden
toch raar hoor hoe je lichaam je voor de gek kan houden pffff en je maakt jezelf ook nog gek ..tenminste ik wel haha
ja het ergste is als je elke keer een steekje voelt dan denk je weer zou dat het zijn of toch niet pfff
Hier ook steeds steekjes onder in mijn buik. Dan vraag ik me toch echt af...waarom...Test is negatief, dus niet zwanger...en als het de ongi zou zijn die er aan zit te komen...waarom dan een dikke week van tevoren al steken?? mijn darmen zijn het in ieder geval niet, wat dan wel? daar zullen we dus nooit achter komen ( dat is het lichaam ) pfffffffffffffffffffffffffffffff Kom maar op ongi, dan kan ik weer met een nieuwe ronde beginnen, waar wacht ie nog op? hahaha En nu maar proberen met tempen, heb me nog niet bezig gehouden met eisprong. layla