Hallo dames. Misschien een stomme vraag, maar het houd me al dagen bezig. De eerste 2 a3 weken nadat ik wist dat ik zwanger was had ik enorm last van opgezette en pijnlijke borsten. Echter sinds een week of 2, 2.5 heb ik nergens meer last van. Ze zijn ook weer terug klein ( 75B) geen pijn en ook de aders lijken minder... Ondertussen heb ik met 8 weken, 8+4 en 8+6 3 goeie echo's gehad dus met de UK is alles goed. ( echo's ivm bloedingen). Herkennen jullie mijn verhaal m.b.t. de borsten??? Ik hoor namelijk juist overal; dat mensen cupmaten erbij krijgen en veel pijn eraan hebben. Ik heb dat dus niet..... Hoor graag van jullie Alvast bedankt. Liefs Chelleke
Van mijn eerste groeiden mijn borsten amper! In ieder geval geen cupmaat. Nu pas bij mijn 2e zwangerschap merk ik verschil. Dus het zegt echt niets. Fijn dat je echo's goed waren hoop dat je je gauw wat minder zorgen maakt gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik merk er ook niets van bij mijn borsten, bh's passen allemaal nog prima etc. Ja, heel soms voelen mijn tepels wat gevoeliger aan, maar echt minimaal. Ik las toevallig vandaag in een zwangerschapsboek dat bij mij mijn borsten zich vanaf nu (na week 15) voor gaan bereiden op de borstvoeding, waardoor ze dus kunnen gaan groeien. Ik ben benieuwd
Ok dat steld me wel gerust, dacht dat er misschien iets mis was met die (.)(.) van mij bedoel heb de eerste weken best last gehad ervan hoor dus ik klaag niet, had een C'tje wel leuk gevonden maar ach wie weet komt dat nog..... zolang de echo goed is maakt het natuurlijk niet zo veel uit. Nog meer ervaringen zijn welkom uiteraard....
Hoi, die van mij werden pas echt groot toen ik borstvoeding ging geven dus niet tijdens de zwangerschap.
Hier hetzelfde hoor... Ik pas in principe ook al mijn bh's nog, het enige wat verschil is is dat ze voller zijn en nu worden ze ook zwaarder. Ik zou me er geen zorgen over maken... Ik heb altijd maar zo gedacht, als ze niet groter worden dan gaan ze misschien ook niet hangen...
Ik heb nooit iets gemerkt aan mijn borsten, en ik heb twee gezonde kinderen en de jongste krijgt nog bv.
Ook ik paste mn beha's nog, heb pas sinds een week een grotere, maar alleen een grotere rugmaat.. Ben van 80B naar 85B gegaan..
Dank je wel voor jullie reacties dames... Zal er maar van geneieten nu dan dat ze nog niet groter zijn
tssk, zou er bijna jaloers op worden... loop al vanaf week 8 in meegroei bh's, simpelweg omdat mn eigen BH's echt niet meer pasten! ben verdorie ondertussen al 2 cupmaten groter Mis mn mooie BH's zoo!!! (vooral omdat ik nu dus een G cup heb... probeer daar maar eens voor een leuk prijsje iets elegants en sensueels in te vinden....)
Mijn borsten zijn wel echt al een maat groter. Heb 1 maat grotere BH's gekocht maar ze blijven nog steeds toenemen. Ben een buikslaper en heb al weken moeite met slapen op mijn borsten. Zo kan het altijd bij iedereen anders zijn.
dit heb ik precies hetzelfde! zo vervelend, want ik ben dol op het slapen op mijn buik! ben nu iets meer dan 16 weken trouwens..
blijkbaar is het hier met elke zwangerschap anders... bij de eerste had ik veel last... (echt pijn) en groeide ze gelijk.... daarna is het net of het elke zwangerschap wat minder werd... nu helemaal geen pijn... en geen groei... wel wat vocht uit tepels... waarschijnlijk "geloven" mn borsten het nu wel.. ze hebben al 10, 9,5 en 9 maanden borstvoeding gegeven.. (eind mei gestopt)... dus tja, waarom zouden ze nu gelijk gaan "warm draaien".... repetities genoeg gehad.... oja.. vorige zwangerschap begon het groeien pas later... en toen ook hard..!! dussuhh kan nog komen hoor... enige nadeel is dat je dan ook meer buik hebt.. en die grote borsten dan nog niet zo opvalt....
Mijn borsten zijn niet echt gegroeid tijdens de zwangerschap. Ze zagen er wat voller uit maar dat is ook alles. Ik heb tot het einde mijn eigen bh's gedragen (ben bevallen met 39+3).
Oh ja, ik heb ook echt geen grotere borsten gekregen, maar dat zegt idd niets over je klieren en je melk. Ik had al vanaf wk 27 lekkende borsten. Dus of je borstvoeding op gang komt, ligt niet aan de groei van je borsten...
Bij de eerste zwangerschap had ik helemaal geen last, geen steken, geen grotere cup, niks. Bij de tweede zwangerschap had ik echt heel erg last, vooral dat ze pijn deden, ze werden niet groter, deze zwangerschap was een ma. Bij deze zwangerschap heb ik weer geen last, en toen ik vorige week de steekjes voelde in mn borsten heb ik gelijk naar het hartje geluisterd haha Ik link het rotgevoel blijkbaar aan mn vorige zwangerschap die niet goed ging. Ze zijn nu wel groter maar ik ben helemaal eens stuk groter geworden dan normaal
Ik had de eerste weken ook veel pijn aan mijn borsten en tepels. Ging na een paar weken over en nu lijkt er ook niks veranderd te zijn. Pas gewoon mijn BH's nog, lek niet, mijn tepels zijn amper verkleurd en heb maar heel weinig van die bultjes bij mijn tepels. Het is dat die buik eronder zit, want aan mijn borsten zie je niet dat ik zwanger ben
het kan allemaal veranderen heb ik al vaker gehoord.... haha ja de cupmaat erbij herken ik wel, een bh die niet zo goed past laatst kocht ik een nieuewe (voor ik wist dat ik zwanger ben) kocht ik ipv een 70 E een 70 F whahahaha tsja wist ik t... gister ging ik zwemmen, tsja bikinitop zit ook wat krapper maar goed t past nog...