Verflucht ruiken (haha)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje23, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Even iets heel raars hoor (en ik hooop zo dat ik niet de enige ben ;)) maar sinds een paar weken heb ik zo'n ongelofelijke drang om verf te ruiken. :( Ook typ-ex is niet veilig hahah.
    Ik heb zo'n tube met verf wat ik heb gekregen bij de box. Daar snuffel is zo nu en dan wel eens aan(ik ben niet gek ofzo hoor hahaha:p).. Maar kan dat nou heel veel kwaad? Het is niet zo dat ik die lucht helemaal opsnuif of die tube helemaal in mn neus stop. Maar gewoon van een klein afstandje ruik ik eraan.
    Vind het gewooon zoooo lekker ruiken ineens.
    In het begin van mn zwangerschap had ik daar totaal geen last van, vond ik het zelfs stinken.

Dus mijn vraag; kan het veel kwaad? En ben ik de enige? :p

2. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Hahaha, ik vind dat soort luchtjes altijd wel lekker..
    Laatst was mijn vriend in de garage de schommelstoel verven, wat kwam ik daar toen graag zeg!!
    Wilde gewoon graag zelf beginnen.. :) Heb nu dan ook het voornemen dadelijk meubels te gaan verven.. ;)

3. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    ik vind het altijd lekker ruiken hahaha

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Nou het kan volgens mij geen kwaad als je het af en toe doet maar teveel chemische luchten kunnen nooit goed zijn.

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Kan niet zoveel kwaad hoor. Niet de hele dag boven die tube hangen in ieder geval, whaha!

En je bent niet gek inderdaad, dit is voor de zwangerschapstermijn heel normaal! We hadden hier laatst een topic van iemand die graag zand in haar mond wilde stoppen en aan aarde wilde ruiken, en daar werd op gereageerd door meiden die helemaal leip werden van de geuren van:
    * nagellak + remover
    * benzine
    * wasmiddel
    * rubber/elastiekjes (ik :D)
    * oude schuren
    en nog meer van die dingen! Het schijnt na de bevalling ineens weg te zijn, alsof de betovering verbroken is ;)

6. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahahaahhaah! OMG zand in je mond stoppen? Echt hilarisch!
    Nou gelukkig ben ik niet de enige.. Mijn vriend,ouders,collega's verklaarden mij al voor gek hahahah.
    Hoop ook wel dat het na de bevalling weg is, want af en toe sneak ik gewoon mn bed uit omdat ik dan ineens verf MOET ruiken.
    Zelfs al typ ik het woordje verf dan wil ik al meteen ruiken haha. Of als ik in een woonblaadje aan het kijken ben en ze hebben het over schilderen dan pak ik de tube weer hoor hahaha! :D

Hoe heette dat andere topic? Ben benieuwd!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hahah, ik ga hem even voor je zoeken, kan je lachen :D

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het met benzine en nagellak remover, en......... wc papier van de lidl........ (wel voordat ik het gebruikt heb hoor :D )

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hahahah, gelukkig maar!!! ;)

Zit er een bepaald geurtje aan dat wc-papier ofzo? :p

11. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAHAHHAHAHAHAHAHAAHAH

Thanks voor die naam van dat topic!

12. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Zolang je die dingen maar niet in je mond steekt lijkt het me prima. Zodra je dat wel wilt doen heb je misschien last van Pica. Mijn zwangerschapsboekje zegt dat het verband houdt met een mogelijk tekort aan ijzer en dat je dan je huisarts of gynaecoloog moet bellen als je de neiging hebt om gevaarlijke dingen als klei, stijfsel of kalk in je mond te steken.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja iets chemisch :D Dus als ik zit te plassen pak ik alvast een stukje om aan te snuffelen :):)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Foxter: Geweldig! :D Dat maakt het gelijk een stuk draaglijker als je 100x per dag moet pissen ;)

Bizar, het heeft dus een naam, deze bizarre 'craving'. Ik moet zeggen dat ik af en toe wel errug de neiging heb om het in mn mond te stoppen, maar ik kan me bedwingen ;) Het ruiken alleen al is zo fijn :D Haha, je zou maar moeten bellen: "Ehh.. mevrouw de VK? Ik heb zojuist verf in m'n mond gestopt en ik las dat ik dan even moest bellen?" Overigens is mijn ijzer ook niet heel hoog, dus dat klopt wel.

Deel Deze Pagina