Hoi meiden. ik ben zwanger maar ik voel me helemaal niet anders! ik heb wel af en toe van hele hele lichte misselijkheid snachts en als ik honger heb en af en toe voel ik iets heel lichts in mijn baarmoeder. ook ben ik welleens iets moeier dan nomaal, maar voor de rest niet. ik lees dat veel meiden zich echt zwanger voelen. ik heb dat niet ik moet maar uitgaan van wat er op het teststaafje staat. hebben meer meiden daar last van? veel liefs
Tot 14 weken voelde ik me ook niet zwanger hoor.. Had geen een klacht en toch wel echo's met een baby er op te zien . Alles komt van zelf wel...
Precies... Wees maar blij dat je geen kwaaltjes hebt hoor. Had zelf ook nergens last van en na een tijdje ging ik denken dat ik die blauwe streepjes ook maar verzonnen had... Pas toen ik een buikje begon te krijgen en de beep voor de eerste keren voelde, ging ik me zwanger voelen. 't Is gewoon voor iedereen anders maar wel verwarrend in het begin omdat je echt gaat twijfelen he... Komt wel goed hoor meis!
Tja zwanger voelen, hoe voelt dat dan, heb dat nooit gehad, zelfs nu nog steeds niet. Tuurlijk, heb echt wel een dikke buik nu en voel de baby goed en merk aan alles dat ik zwanger ben maar me anders voelen.. nee nooit gehad.
Ik voel me ook niet anders, heb ook dikke buik, soms een schop tegen me ribben aan, maar voel me ook niet anders dan anders.