M'n dochter groeit hard, dus ik ben alvast maat 74 kleertjes aan het kopen, zodat er al wat klaarligt. Waarschijnlijk gaat ze beginnen met kruipen in de periode dat ze die maat heeft. Welke broeken/rokken/jurken zijn dan handig? Ik heb nu geen jurken of rokken in 74 gekocht omdat het me niet handig lijkt, maar misschien is daar een tip voor? En welke broeken zijn stevig voor het kruipen, maar zitten lekker en niet te stug voor zo'n kleintje? Ik heb nu alleen enkele leggings van imitatie denim van de Zeeman. Alvast bedankt!
heb er bij de oudste eigenlijk nooit zo op gelet.. vond het altijd best wel soepele stofjes waar de broekjes van zijn gemaakt. er zijn ook kniebeschermers voor kruipers misschien dat dat ook wat is..
Rokjes en jurkjes maken niet zo heel veel uit, want dat zit vaak toch boven de knie. Verder heeft mijn dochter vaak gewoon leggings en majo's van de zeeman aan. De leggings zijn wel wat glad soms, maar mijn dochter tijgert dus dan maakt het niet veel uit. Wel vind ik dat het met gaan staan niet zo makkelijk is. D'r voetjes glijden vaak weg. Daarom laat ik haar ook nog wel met blote voetjes of benen rondlopen.
De hema heeft tussen de spijkerbroeken ook wat dikkere zachtere spijkerbroekjes zitten. Maar slijten hoef je je denk ik niet zo snel druk over te maken. Ze dragen de kleren nog zo kort. Vanaf maat 86, heel miss maat 80 is het handig om voor wat stevigere broekjes te gaan. Vermeid te lichte en te donkere kleuren. Daar zie je alles op.
Ik heb gewoon gekocht wat ik leuk vond gaat allemaal prima eigenlijk alleen zijn leggings wat minder mooi na een tijdje maar dat is dan niet anders.
Kruipen kan in alles dus koop wat je zelf wil Ik vind rokjes niets voor babys die niet kunnen lopen nog staat echt niet. Kruip fase kan ook na maand over zijn. Hier oudste maar 3wk gekropen bij 5mnd. Met 6 stond ze op en liep langsz ze droeg maat 68. Maat 74 gemiddelt is 1 jaar mijn oudste liep al los tegen die tijd lang. Dus ik zou gewoon kopen wat jezelf leuk vind niet gerelateerd aan kruipen of lopen. Ik vind zelf legging met aansluitende tuniekje of korte jurk leuk of legging/sweatpants met longsleeve leuk staan.. In zomer dan luierbroekje en jurk/tuniekje Mijn dochter had nog jeans van noppies en retour en die ze extreem smal ze kon geen pot erin omhoog doen. Banyface had ik erg fijne of loose dit bijvoorbeeld. Koop alleen geen jeans of anders alleen jogg denim. Legging en sweatpant losse is beste voor kruipen staan en lopen. Ik zou dan niet gaan vooruit maat kopen bij zeeman etc is toch al erg goedkoop. Ik koop hier maten vooruit bij sale dure merkkleding dan
Ik doe haar nu met kruipen weinig maillootjes aan, liefst laat ik haar gewoon zonder sokjes rondkruipen, heeft ze net iets meer grip om af te zetten op de vloer. Jurkjes en rokjes kruipen omhoog, maar dat maakt op zich niet zo veel uit. Spijkerbroekjes doe ik ook niet veel aan, zit zo strak! Merk dat ik haar wel het liefst gewoon een legging of joggingbroek met shirtje aangeef, daar kan ze het meest vrij in bewegen.
Hier meisje dat rondkruipt, zich overal aan rechttrekt en begint te stappen Ik doe haar thuis & op de crèche altijd makkelijke kledij aan.. Legging, sportbroek, soepele jeans v/d Zeeman e.d Kleedjes & rokjes doe ik enkel aan als we weggaan. En dan kruipt ze eigenlijk even goed, 't is misschien wel wat gladder door de kousenbroek
Hier kroop ze in alles rond..wel korte jurken/rokken. Ik ben niet van: doe maar makkelijke kleertjes aan...kruipen is soms een lange fase en dan heeft je kind maanden alleen maar jogging en soepele broekjes aan...zonde toch.
Mijn oudste dochter heeft 8 maanden gekropen. Maat 74 heeft ze vanaf 6 -10 maanden aangehad maar is amper versleten. Wij hebben een gladde vloer, mocht je tapijt hebben is dit misschien anders. Jurkjes kan prima mits ze niet te lang zijn. Verder hier veel leggings en maillots. Geen jeans.
Dl droeg (tot ze op dingen ging klimmen) ook veel van die harembroekjes; heel comfortabel en daar past de luier ook mooi in
Bedankt allemaal alvast! Ik heb nu dus van die soepele spijkerleggings van de Zeeman, die lijken me wel ok. Verder koop ik dan wat katoen/stretch leggings, maillots en wat leuke sweatpants. Als het echt koud wordt, vind ik alleen een legging of maillot wat frisjes, dus dan doe ik ze wel over elkaar heen. Rokjes en jurkjes wacht ik nog even mee. Vind het sowieso niet super staan als ze nog niet lopen, tenzij ze vrij kort zijn. Wel wat tweedehands rokjes en jeans gekregen, maar die leg ik wel achterin de kast. Op blote voeten in huis laten spelen, is ook een goede tip! Haar sokken zijn van die anti-slipsokken van Kruidvat, ook heel handig. Wij hebben trouwens laminaat en een vloerkleed bij de bank in de woonkamer.
O ja: is een corduroy short met een maillot fijn voor die kleintjes om in te kruipen? Zie het soms voorbij komen en ziet er leuk uit, maar weet niet hoe dat werkt met kruipen.