Wie heeft er ervaringen met chiropractie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brennie888, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennie888

12 jan 2009
    33
    0
    0
    almere
    Hee hallo allemaal....:)

Ik heb even een vraagje...
    Hebben jullie ervaringen met chiropractie tijdens jullie zwangerschap?
    Ik loop er namelijk al jaren, en ben in 't begin van m'n zwangerschap nog geweest... Nou zegt de chiropractor dat het juist goed is tijdens de zwangerschap, ivm bekkeninstabiliteit etc. te voorkomen, maar de verloskundige raad het juist af....

Wat is jullie ervaring hiermee?

2. Ik heb geen ervaring tijdens maar ik wou dat ik het toen al wist. Een 3/4 jaar na mijn bevalling ben ik daarheen gegaan op aanraden van anderen ivm mijn bi. Had ik al tijdens mijn 18e zw week en liep bij Fysio maar hielp niet en het ging niet gelijk weg maar door de chiropractor kon ik in iedere geval een poosje zonder pijn leven en nu moet ik nog steeds terugkomen en het blijft mijn zwakke putnt maar het is nodig om alles weer recht te zetten.

Ik heb ff gegoogled omdat mijn chiropractor ook zwnageren behandeld maar het is niet uitzonderlijk zie:
    http://www.chiropractie-deventer.nl/?pid=55

3. brennie888

12 jan 2009
    33
    0
    0
    almere
    Hee, dankjewel....

Ik hoop dat je chiropractor het bij jou weer helemaal goed gaat krijgen in ieder geval! Ik ga er denk ik gewoon heen, maar zal maar meteen aangeven dat ik het een beetje "eng" vind, en dat hij het gedeelte rond mn buik over mag slaan....

Deel Deze Pagina