Bekken

Discussion in 'Zwangerschap' started by futuremama, Jan 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. futuremama

futuremama Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    2,507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hoi Meiden,

Ik word al een paar dagen wakker met onwijze stijve heupen.. Ook in mijn rug voel k dit.. Nu was k naar de huisarts geweest en die heeft me doorgewezen naar de fisio.. Hij dacht in eerste instantie aan bekkeninstabiliteit maar dit was het niet.. Nou is het zo bij mij dat mijn bekken al flink uit elkaar zijn waardoor je meer druk op je heupen en rug krijgt.. Hij vond het vrij vlot dat k dat nu al heb met bijna 28 weken.. Nou gaat hij me donderdag intaepen en kijken of ze de druk kunnen verlagen en ander krijg ik en bekken gordel.. Herkennen meer meiden dit? Word er een beetje onzeker van!

Liefs

2. Mommy24

Mommy24 Lid

Nov 30, 2008
    56
    0
    0
    Flevoland
    Hey... ik heb hier ook ontzettend last van, ben afgelopen week bij de verloskundige geweest en die vertelde dat het een beknelde zenuw is. In eerste instantie moest ik ook naar de fysio maar heb het weekend goed gerust en een kruik tegen mijn rug en benen aangehouden wat flink heeft geholpen.

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    2,507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ok dus jij hebt het ook al zo vlot in je zwangerschap.. De fysio zei idd dat warmte idd ook goed helpt.. Ga ik ook maar eens proberen dan..

Liefs

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    hier ook bekkenproblemen na eerste zwangerschap. tijdens 2e zwangerschap naar de gyropractor (hoe schrijf je dat in vredesnaam) geweest, en een echte aanrader.
    bekkenproblemen zijn verleden tijd bij mij

5. vlokje

vlokje Lid

Dec 21, 2008
    58
    0
    0
    Ik heb er ook last van sinds een week of 2-3 ik wordt s'nachts wakker en ben dan helemaal stijf en echt alles doet zeer en tinteld en probeer je dan maar eens om te draaien op je andere zij.
    Van de week kwam ik me bed uit en toen kon ik ineens niet meer op me rechterbeen staan, deed vreselijk pijn in me bil en lies bij elk stapje die ik nam.
    Dat ik vorige week ben gevallen met de ijzel heeft er ook geen goed aan gedaan en zondag gleed ik uit op het laminaat en ging ik zowat in splagaat aaauuuuww.
    Ik heb me maandag ziek gemeld en alleen maar rust genomen en dat helpt.
    Ik heb via een collegazwangere hihihihi van yoga een telefoonnummer van een fysiotherapeute die veel weet van BI en andere klachten bij zwanger, ik ga daar nu toch maar even een afspraak maken, als ik dat verhaal lees van mam 2003 die er nu helemaal van af is.
    Ik heb ook een beenlengte verschil en daar heb ik wel eens last van maar nu dus in de zwangerschap veel meer.

Groetjes

6. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    Vlokje: ik was niet bij de fysio geweest hoor. dat hielp mij niet. maar ben naar de chiropractor geweest (heb even opgezocht hoe ik dat nou schreef) ben er regelmatig geweest tijdens de zwangerschap.
    en voorheen kon ik geen eindje wandelen of een stukje fietsen. maar dat gaat nu weer zonder problemen.

Share This Page