Ik loop echt met mn zieltje onder de arm op het moment. Ik ben vandaag precies 11 weken zwanger en heb gister avond helder rood bloed verlies gehad. Het was maar eenmalig een klein beetje maar ik maak me echt zorgen! Is er iemand die dit herkent? Ik heb verder geen krampen oid.
hoi hoi bloedverlies hoeft niet gelijk een ramp te betekenen zolang je geen stolsels verliest en geen krampen of buikpijn hebt/krijgt moet je je nog geen zorgen maken (makkelijker gezegd dan gedaan) zou wel even je verloskundige bellen dat je bloedverlies heb gehad om een extra echo groetjes nathalie
Mijn vk zei tegen mij vaak als er rond de 10 weken sprake is van (heftig) bloedverlies is t vaak geen miskraam maar grotendeels de placenta. Ik verloor zelf ook vanaf 10 weken flink bloed, een menstruatie, leek wel ofer een kraam open stond zo droop het. Maar bij mij zat er een hematoom. Inmiddels 21wk
Hallo, Ik heb na 12 weken (we hadden net op woensdag de termijnecho gehad) op zaterdag een beetje rood bloedverlies. Niet hevig en eenmalig. Ik heb in alle paniek de vk gebeld en kon direct langskomen. Bij mij was er helemaal niets aan de hand. Ik had ook geen buikpuin of andere klachten. Ben inmiddels 20 weken zwanger, dus een beetje bloedverlies hoef geen miskraam te betekenen. Als ik jou was zou ik gewoon de vk bellen en dit vertellen en vragen of je langs mag komen om te controleren of alles nog goed is.
Bedankt voor jullie antwoorden! Morgen heb ik een afspraak bij de vk, dan laat ik het nog wel even weten! Groetjes