Alle tips en adviezen zijn welkom. Waar moeten we op letten e.d? We zijn n u bezig met integrale vroeghulp voor onze oudste zoon die over 3 maanden 4 word, wegens zijn gedrag. Als ik alles uit moet leggen ben ik morgen nog niet klaar, dus vandaar mijn vraag. Wie heeft hier ervaring mee en is het juist goed of slecht bevallen? Mijn 1e indruk van de casemanager was goed, de 2e keer dat ze hier kwam was minder. Ze zei dat ze niet zo lang ging zitten als laatste keer en ook hebben we het verslag 2 keer terug moeten sturen omdat het niet goed was dus hebben we ook aangegeven haar niet meer erbij te willen. Het gesprek met het kernteam is wel goed bevallen. Als advies werd gegeven onze zoon te laten testen hoe hij op prikkels reageert. Verder zijn we dus nog niet Nou, ik hoor het graag wat jullie ervaringen zijn.
Onze ervaring met casemanager goed. Soms een paar aanpassingen in t verslag, maar dat was minimaal. Wel had ik gedacht dat zij ook echt hulp zouden bieden en we verder zouden komen met Sven, maar het is dus puur en alleen vragenlijsten invullen om vervolgens tot een teamadvies te komen. We zijn vanuit dat advies doorgestuurd naar karakter en daar wachten we op een afspraak. Ondertussen heb ik voor hun ook alweer veel vragenlijsten in moeten vullen. Ik zou graag concreet met iemand in gesprek raken en dat schiet niet echt op naar mijn idee. Maar zou nu niet lang meer mogen duren.
hier bevalt het goed heb ook echt een klik met de casemanager! en ze regelt echt alles voor ons! wij hebben inmiddels ook het advies gesprek uit en we gaan nu weer verder naar de kinderarts voor medicatie omdat ze dus duidelijk adhd heeft
lovelymom, hoe zijn ze achter de adhd gekomen? En wat voor gedrag vertoond je meisje? Zou het graag horen, stuur me anders even een prive berichtje. Dus het is een traject dat allemaal heel lang gaat duren met integrale vroeghulp?
Hier intergrale vroeghulp. Leuke casemanager die ons aan alle kanten op weg helpt. Mijn zoontje (bijna 3) is aangemeld bij Jonx (jeugd GGZ) om hem op autimse te laten testen. Op de site staat dat hier een wachttijd is van 3 weken, voor de intake dan. Hoe het voor een eventueel vervolgtraject is weet ik niet. Logopedie is inmiddels opgestart. Ik vond alleen het luisterend oor al een verademing. Eindelijk eens iemand die niet meteen zegt: 'ach, dat trekt nog wel bij' of 'het is met die en die ook allemaal goed gekomen'. We mogen haar ook altijd bellen of mailen als we vragen hebben of er gewoon even niet uit komen.
Ik heb volgende week een eerste gesprek over het feit dat ik vermoed dat mijn zoon een vorm van autisme heeft. Hij is net vier en is dus pas begonnen op school. Ik heb altijd het vermoeden gehad dat er '' iets'' was maar wist niet wat, kon mijn vinger er niet op leggen. Ik denk inmiddels dat hij misschien Asperger heeft. Na een gesprek met de juf die mijn bevindingen bevestigde heb ik deze eerste stap gezet. De vragenlijst is ingevuld en ben dus benieuwd wat daaruit komt! Erg spannend dus.