http://i.imgur.com/2N5gI.jpg Zijn dit nu waterpokken of niet? Ze heeft deze plekjes op haar lichaam sinds een kinderverjaardag zondag. Ze krabte zich heel erg en kreeg eerst een soort ronde rode plekken. Toen zag ik wel op sommige plekjes wondjes binnenin. Maar niet van die blaasjes ... Nu zie ik die wel maar het lijken dan meer een soort puistjes. Hoe weet je nu of het waterpokken zijn?
Vind het niet echt op waterpokken lijken maar zou natuurlijk wel kunnen.. Mijn ervaring bij allebei de kinderen was dat ze er binnen een dag ineens helemaal onder zaten en zo wist ik zeker dat het de waterpokken waren
Ook lees ik dat de incubatietijd 14-21 dagen is.....dan kan het niet van zondagzijn.....maar ja misschien ergens is de winkel ofzo...
Bij Eva begonnen de waterpokken zo, ze kreeg eerst wat bultjes. Die gingen weer weg en een paar dagen later kreeg ze echt de waterpokken.
Oh ja.....ja ze heeft er ook erg veel jeuk aan...zo krabt alles open...nu heeft ze wondjes en krijgt ze ook blaartjes.
Hier begon het wel zo. Middag 1 een paar rode vlekjes/bultjes vergelijkbaar met die je laat zien, dag 2 helemaal onder. Zou ervoor proberen te zorgen dat ze niet kan krabben (bijv rompertje mouw als ze op de romp zitten of legging). Je zal morgen wel zien of het echt waterpokken zijn denk ik haha.