Hallo dames. Graag wil ik jullie ervaring/mening horen Over de testen van clear blue. Zowel de analoge testen als de digitale. Zijn jullie te vreden met testen van dit merk? Zijn de testen van Clearblue ook minder gevoelig Dan andere testen? Bijv. In vergelijking met de goedkopere testen op de markt?
Digitale was ik wel tevreden over, gaf duidelijk zwanger aan, maar aantal weken zwangerschap klopte niet.
Ok wat gaf de test dan aan? En wat moest het zijn ? Is de digi test gevoeliger dan een normale test of Is een normale test juist gevoeliger dan een digitale? En wanneer heb jij getest ? Hoeveel dpo?
Ik had de gewone Clearblue plus test en die knalde terwijl met dezelfde urine een kv 2v5 een vage streep gaf na ruim 10 minuten. Was trouwens avondurine Was met de vorige zwangerschap. En was 11 DPO (8 dagen na TP). Ik ben dus meer fan van "blauwe" streepjes testen.
De digitale met weken indicator is erg gevoelig en kan een paar dagen voor nod al zwanger aangeven. Maar omdat ze zo duur zijn eerst even met een bijv. kv 2v5 proberen krijg je een redelijk streepje dan idd ewn digitale gebruiken als graag in woord zwanger wil zien. De andere die alleen zegt zwanger/niet zwanger is veel ongevoeliger en heeft veel meer hcg nodig is dus pas geschikt vanaf nod. Hier teste ik posi met kv op 10dpo (zie album).ik heb nooit Clearblue gebruikt veel te duur en streepjes vind ik prima hihi