hoi meiden, ik heb morgen mijn NOD maar heb hele harde buik. Kan dit een symtpoom zijn? als ik erop duw dan is het niet prettig, en word ik licht misselijk. Ik voel ook van alles in mijn buik, misschien een naderende ongi? maar ik herken het niet van mijn vorige rondes.... Ik heb 5dagen voor mijn nod ongi gevoel gehad, sinds gister heb ik dit echt niet meer gehad.... morgen is mijn NOD.... ik vind het zo spannend, ook omdat me lichaam me vaak in de steek gelaten heeft,,, pfff.... kunnen jullie me vertellen of dit een symp. kan zijn? Of zou het iets anders zijn?? Ik ken het niet namelijk, collega vroeg ik het, en die zei ook dat hij hard aanvoelde...
het klinkt een beetje alsof je darmen flink aan het ' rommelen ' zijn. Dat kan bij een zwangerschap horen. Maar ook toeval zijn... Dat je buik hard is (en pijnlijk/onprettig voelt als je erop drukt), herken ik niet zo zeer van een zwangerschap, meer van verstopte darmen, maar dat kan weer wel bij een zwangerschap horen... oftewel: Het blijft afwachten... succes! ik hoop dat het raak is!
Bedankt voor je reactie Ja zoiets dacht ik ook al jah.... dus even nog wachten... spannend! Hoop dat het dit keer geen nep kwaaltjes zijn die me lichaam geeft....