paastak

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Misschien vroeg dit topic maar zag in verschillende winkels al leuke paastakversierige liggen. We hadden vroeger thuis altijd wel een paastak, aar zelf heb ik die nog nooit aangeschaft. Dit jaar wil ik dat graag doen. Weet iemand vanaf wanneer de paastakken weer te krijgen zijn? En doe je die eigenlijk in een pot of vaas? Met zand of water? sorry voor al deze vragen maar ik lette als kind niet echt op waar hij in stond lette meer op de versieringen:)

2. julyray

julyray Actief lid

4 feb 2011
    108
    0
    0
    NULL
    dichtbij de zee
    Paastakken zet je in een vaas met water, er komen op een gegeven moment ook een soort van blaadjes aan. Staat errug gezellig. Ik hang er nu even geen eitjes oid in, want die zijn er binnen no-time uitgehaald door m'n zoontje. Knoop er wel hier en daar strikjes in, in geel, wit en groen, met een dubbele knoop natuurlijk, anders worden die er ook zo uitgetrokken als ik even niet kijk;)

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    wanneer zet je dat neer dan..toch niet nu al?

4. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Ik hang ongeveer drie / twee weken voor pasen een kronkeltak aan het plafond waar ik houten eitjes ed in hang, Die takken kan je tegen die tijd bv kopen op de markt

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    geen idee wanneer de takken weer te krijgen zijn, als je het leuk vind dat de tak blaadjes krijgt dan kan je het in een vaas met water zetten, zelf vind ik dat dus niet leuk, vooral als je al die eitjes er weer af moet halen;)drama.. ik zet hem gewoon in een vaas, kan dan eventueel met zand..;)

6. Ellen291982

@julyray heb je nu al een tak kunnen vinden dan?

Als ze nu te verkrijgen zijn zou ik hem zo neerzetten eventueel met andere dingen erin wat niet paasgerealeerd is. Vind het zo gezellig.

oke in water en in zand kan dus. maar als ik hem in zand zet gaat hij dan wel lang mee?

Ik weet dat er mooie gele bloemetjes aankomen idd.

7. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    als je hem in het water zet komen er worteltjes aan en dan kan je hem na pasen in de tuin zetten en dan gaat hij gewoon groeien.

dan kan je hem dat jaar erna gewoon weer gebruiken

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Daar zat ik vorige week ook al over te denken.
    Lijkt me zo gezellig dit jaar voor t eerst ook paastakken denk ik ;)

Misschien nog fotos van dames?

9. Only me

Only me Niet meer actief

Heb nog nooit een paastak zelf gehad, mijn ouders vroeger wel. Heb nog geen eens eieren hahaha.
    Heb wel nog 2 lege hoge vazen dus ik denk dat ik ze maar ga versieren met een mooie verse paastak dadelijk met leuke strikjes erin, en dat we maar eens eieren gaan blazen :)

Hoe deed je dat ook alweer?

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Dt idee van een tak ophangen vind ik echt erg leuk maar waar hang je zo'n tak op dan??

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zeker wel hoor, de takjes worden wel droger, maar dat merk je dan alleen als je de eitjes er weer afhaalt, dan breken de puntjes.

12. Ellen291982

oke handig om te weten!

dank jullie wel dames!

Deel Deze Pagina