Wie heeft hier babykamer Blue Water van Bopita en kunnen jullie een foto mailen? Het probleem is dat ik nergens in de buurt het kamertje in het echt kan bekijken en pas als we deze hebben gezien in het echt willen we deze eventueel bestellen bij een shop die aan de andere kant van het land zit met een mooie aanbieding.
Ja die hebben wij. Hij stond bij de prenatal alleen in de white water versie. Wij hebben hem via internet bij babydump gekocht omdat hij daar veel goedkoper was en zij ook nog eens laagste prijsgarantie geven. Wij vinden hem super! Maarrrr...... op bijna alle plaatjes op internet lijkt het kamertje veel grijzer dan dat hij in werkelijkheid is. Als het wat donkerder is in huis zie je goed dat het 'grijs/blauw' is. Maar ik vind de kleur toch meer naar wit neigen. Dus bedenk goed of je echt grijs blauwe meubels wilt of niet, want dit is absoluut niet echt grijs/blauw. Maar wij zijn erg blij met de kamer. Zie mijn album voor foto's.
het is een hele mooie. wij hebben hem bij 1e kindje met grijs wit gecombineerd en nu combineren we hem met fucsia roze zowel leuk voor jongen als meid tip bestel hem bij babyzaak in biddinghuizen daar is ie het allergoedkoopst. mooie kwaliteit.
@serena: ik zou zelf bij babydump bestellen. Die hebben laagste prijsgarantie, dus je krijgt sowieso het bedrag terug wat hij goedkoper is in bijvoorbeeld biddinghuizen... Ik heb 2x een declaratie gedaan en heb de kamer dus uiteindelijk nog goedkoper gekregen. Denk dat ik hem nu niet meer goedkoper zal terugvinden
Hi meiden, Thanks voor jullie antwoordt en bij welke vestiging van prenatal stond deze? In Biddinghuizen is inderdaad het ledikantje, commode, en kast voor iets van 700,00 denk niet dat babydump hieraan mee doet toch? Groetjes
Wij hebben manhatten van bopita! Hij komt in februari, hebben hem ook bij baby-dump gehaald. Wij vonden de kamertjes van bopita erg stevig en van goede hout kwaliteit. Groetjes Enjoyllive
@Griekie; Ik zou het toch maar proberen bij de baby-dump, ze adverteren niet voor niks dat ze aan de laagste prijs garantie doen Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens Zo heb ik destijds een Quinny Buzz elders goedkoper gezien dan voor de prijs die ze hadden opgesteld bij de baby-dump. Ik heb toch echt de kinderwagen (compleet) kunnen kopen bij de baby-dump voor de goedkopere prijs. Was dus zeker de moeite waard!
Oke, maar wat zou babydump bieden dan als ik hem ergens anders voor 699,00 kan krijgen inclusief het wandrekje? Als ze dan 690,00 bieden vind ik het niet de moeite waard.
Marije2121, hadden jullie het kamertje dus ook eerst bij de Prenatal bekeken en toen online bij Babydump gekocht, dus je hebt ook per email onderhandeld met babydump hoeveel goedkoper heb je het uiteindelijk gekregen dan de andere zaak die het goedkoper aanbood dan babydump?
@griekie: wij zijn naar de babydump in beverwijk gegaan. De prenatal zit daar naast. We hebben het kamertje bij prenatal bekeken en toen in de winkel van beverwijk besteld op de computer. Dus wel kunnen onderhandelen. Wij hebben wel alleen de commode en het ledikant. Daarbij kregen wij gratis de box en 100 euro korting op een andere uitgave. Uiteindelijk was er een aanbieding bij prenatal: als je boven de 1250 euro zou besteden dan kreeg je zoveel % korting. DIe korting hebben wij uiteindelijk dus ook nog gekregen. Maar je zou de kamer gewoon via internet thuis moeten kunnen bestellen. En daarna een mail sturen dat je de kamer ergens anders goedkoper hebt gezien. Maar ik vond het zelf prettiger om wel naar de winkel zelf te gaan. Dan kun je dit in ene regelen. Zij kijken direct op de site van de concurrent en verrekenen het bedrag. Zo heel verhaal, maar hoop dat het duidelijk is. Babydump is een goede winkel qua service enz.... wij hebben er de kinderwagen ook besteld. Vanwege dezelfde redenen. Succes
Hi meiden, Ik wilde even laten weten dat we vanmiddag het complete kamertje besteld hebben. We hebben uiteindelijk het kamertje voor 659,00 gekregen(nog zonder de 50,00 verzendkosten), terwijl we normaal gesproken zouden we 1297 kwijt zijn(zonder de verzendkosten)mooie deal dacht ik zo, de gratis box hoefde wij niet en verder ging dus de korting eraf zodat het goedkoper dan de 699,00 bij de zaak in biddinghuizen was. We durfden het niet aan bij Biddinghuizen, omdat je dan al gelijk het kamertje bezorgd kreeg, het hele bedrag moest overmaken en niet mag ruilen. Nu hebben we een bezorgdatum afgesproken en een jaar garantie zodra de kleine geboren is. Liefs griekie