Dat geloof ik graag, ik heb bij de vorige zwangerschap overgens wel de 20 weken echo laten doen. Daaruit konden ze bekijken wat er buiten het kindje lag... Syndroom van down kunnen ze ook zien aan de ruggengraat en inderdaad de grote van het hoofdje. Maar net wat ik zeg, 1x in de maand bij een gynacoloog vind ik prima. Maar mocht mijn man nou echt zeggen dat er een 20 weken echo moet komen dan ga ik er wel in mee, voor hem is het namelijk zijn eerste kindje.
@ Majo: kijken ze dan ook naar alle dingen die ze bij de 20-weken echo bekijken? Zoals bij de hersenen (vocht en ruimte), of dat het hartje 4 kamertjes heeft en geen gaatjes, bloedtoevoer etc?
Bloedtoevoer kun je niet zien op een gewone echo....(hier niet) Voor de rest wel naar mijn weten, vorige keer heb ik de hersens goed kunnen zien
ik vond de 20 weken niet zoveel aan zeg maar.omdat het idd meer gekeken werd naar medische dingen. maar dat wist ik van te voren hoor! vorige week pret echo laten maken en dat was wel super!
Ok Majo, dan begrijp ik het wel dat je die echo niet doet Als alles al bekeken wordt dan zal het wel goed zitten he