Hoi dames, Ik mag van mijn ouders een BugaBoo (of andere kinderwagen) uit gaan zoeken.. Nu heb ik dus gekozen voor de BugaBoo, alleen twijfel ik enorm over een aantal kleuren.. De eeste vind ik het mooiste, maar wordt deze niet ontzettend snel vies? Graag hoor ik jullie mening over de kleuren.. Welke vind je het mooiste ?
Ik vind de eerste ook de mooiste. Ik had hem al ergens gezien. De 2e vind ik niet zo mooi dan zou ik eerder voor de All Black gaan. Over vies worden weet ik niet want ik heb die kleur niet. Ik heb wel zandkleur en daar dacht ik van te voren ook van dat ie snel vies zou worden maar dat is dus niet zo...
Ik vind de 1e het mooiste, en tja vies worden... mijn wagen wordt wel vies, in en uit de auto met vieze wielen...maar doekje erover en het is weer schoon...
Wat ik begrijp van veel topic's over de bugaboo valt het echt heel erg mee met vies worden van de off white. zelf kan ik er niet echt over mee praten heb een rode. maar moet zeggen dat die ook niet echt vies is. soms de onderkant wat. mar daar zit een zwarte stook waar de schoennen zitten. en ik zelf als ik tussen deze zou kiezen kies ik voor de laatste
Van die 3 vind ik de 2e het mooist. Maar ik vind de blauwe, oranje of zwarte (of combi daarvan) nog mooier!
Mag je de bekleding niet wassen? Ikzelf heb een licht-beige mutsy slider, tenminste de kinderwagen dan... en die mag gewoon gewassen worden... Ik zou het even navragen! En anders gewoon voor de lichte reiswieg gaan.. Je bevalt in het voorjaar toch... Liefs Ramona
Ik vind de derde en eerste het mooist. Ik heb zelf de derde, alleen dan omgekeerd. Licht bruine bak en dekje is donkerbruin. Erg tevreden over! Haha ik ben alleen nog opzoek naar een wagenzak, weet alleen niet wat voor kleur! Maar das even off topic!
Ik heb de eerste Wordt niet echt snel vies gelukkig, maar vind wel dat het zon doorlaat, niet heel veel, maar wel meer dan bij de roze kap die ik vorige week heb aangeschaft. Die zit er nu omheen en merk echt verschil. De off white trekt trouwens wel snel stof aan dus ging er regelmatig met een kledingroller overheen.
Je kunt de bekleding van de bugaboo heel makkelijk wassen. Ik heb een rode, en laatst zat er smeer in mijn kap. Door het in de auto zetten. In de wasmachine is het weer prachtig schoon geworden.
In de wasmachine wordt de bekleding van de Bugaboo inderdaad zo weer schoon. Ga vooral voor wat jij zelf mooi vindt! Zelf vind ik het altijd wel mooi als de kinderwagen onder (dus de bak zelf) een donkere kleur heeft (grijs, zwart, spijker) en dan daarboven een (lichte) kleur: roze, rood etc. De bekleding van de bak is ook een stuk lastiger lost te halen en dus te wassen!
ik zelf heb de 2de foto, ik vond de eerste (de boven bekleding ook erg mooi maar leek mijzelf ook erg besmetelijk aangezien ik nog 2 koters heb rond lopen ben ik dus voor de 2de gegaan
Ik persoonlijk vind de 3e het leukst. Wij hebben ook een bugaboo bruine basis met roze aanvullende bekleding. Je moet wel oppassen met lichte kleuren want ze worden wel erg snel vies.
Ik zou voor een donkere basis gaat voor als ze straks in de wandelwagen zitten met vieze schoentjes. Ik heb de off whit bekleding en de kobalt blauwe bekleding. Ik was bang dat off white snel vies zou worden (omdat ik al een dametje heb) maar dat valt me alles mee. Af en toe in de wasmachine en hij is schoon. Wel was hij snel vies omdat de vak net in de auto paste. Ik deed een aankleedkussenhoes om de wagenbak heen. Zo bleef ie schoon en kon ik hem zo op zijn kant zetten.
ik heb zelf de zand basis en dan de bruin bekleding. super simpel te wassen! en wordt echt makkelijk schoon. heb wel is vetvlekjes er in gehad die er in eerste instantie niet uitgingen die heb ik goed ingesmeerd met ossegal en daarna gewassen en tadaaaaaa helemaal schoon. dus kiezen wat je mooi vind!
wij hebben zelf de bruine basis, en orgineel met de zand aanvullende bekleding gekocht, maar heb er nu een groene fleece aanvullende bekleding opgedaan....en voor de zomer ook een bright blue canvas....
In deze tinten vind ik de 1e het mooiste! Ik heb zelf de Bugaboo All Black besteld, dan koop ik als ik weet wat het wordt een aanvullende gekleurde set!