Hoi Meiden Hier weer een twijfel en piekeraartje. Ik heb nog 3 dagen voor NOD. Mijn ovu testen waren poss en hebben goed geklust dus alles in lijn voor wat positief nieuws. Echter zijn mijn borsten geheel niet gevoelig, geen verschil niet gespannen niks.. grrrr Bij mijn laaste zwangerschap/MK had ik het heel erg. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de hele zwangerschap geen last van mijn borsten. Dus ........ Kan ik wel wat verhalen gebruiken van meiden die zwanger waren/zijn en waarbij de borsten ook als theezakjes ongeinteresseerd erbij hangen
Ik kreeg pas zere boobs na een week na mijn posi zwangerschapstest.. dus je hoeft niet gelijk al zere borsten te hebben hoor!
Nou... als theezakjes..? Nee, hihi. Maar ik heb tijdens mijn zwangerschap, en de hele BV periode (8,5 maand) geen last gehad van mijn borsten, zelfs geen stuwing.. Dat is alleen niet heel ongewoon bij mij, want ook tijdens ongi (worden) heb ik daar nooit last van... Maar het hoeft dus niet!
Bij alledrie de zwangerschappen geen last van m'n borsten gehad! Bij de twee voldragen zwangerschappen pas last van m'n borsten bij de stuwing, 3 dgn na de bevalling haha Nu zit ik ook een paar dagen voor nod en voel behalve wat gerommel onderin m'n buik nog niets, ook niet bij m'n (.)(.)... Maar dat hoeft dus ook niet!
Ik kreeg pas last van mijn borsten toen ik al ruim 30 weken zwanger was. Sterker nog, ik heb nog bh´s gekocht toen ik al ruim 4 weken zwanger was zonder dat ik het wist, en ik merkte echt helemaal niks terwijl ik er toen dus wel op lette.
Toen ik zwanger was van mijn 2-ling, had ik veel last van mijn borsten. Helaas eindigde de zwangerschap is een MA. Toen ik Julia kreeg, had ik pas vanaf week 15 (af en toe) last van mijn borsten. Nu ben ik weer zwanger en is dit pas ook weer rond de 15de week begonnen.
Hey Voor de eerste zwangerschap had ik een week voor mn nod altijd last van vooral mn linker borst. Toen ik zwanger bleek had ik het dus juist NIET!! Nu had ik weer helemaal geen last van mn borsten, maar ook niet de andere maanden. Misschien dat het nu sowieso anders was door de borstvoeding die ik lang heb gegeven...geen idee. Begin pas sinds 2 weken last van mn borsten te krijgen nu
Ha meiden, das poss nieuws zeg. Je gaat je toch op dingen focussen he? Wij vrouwen zijn rare wezens. Nu is mijn temp weer 0,5 gedaald, iemand hier nog poss verhalen over met goede afloop??? ha ha ha Wat proberen wij ons toch altijd op onze hals te halen He? Zouden het de hormonen zijn?? Hi hi Liefs Dian