baby minder voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emje, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

sinds 2 dagen voel ik de baby veel minder bewegen. ik voel ze nu alleen heel zacht als ik het uitlok (beetje duwen op me buik).

moet ik me zorgen maken of is dit normaal?

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had gelezen dat dit normaal is, omdat de baby nu wat minder ruimte heeft om lekker salto's te maken enzo. :p
    Als je de baby nog wel voelt elke dag dan is er niks om je zorgen over te maken, anders even de vk bellen.

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik maak me ook regelmatig zorgen, omdat mijn mannetje mij soms laat schrikken en opeens een dag of 2 stil is en weinig beweegt, maar ik bel dan gewoon voor de zekerheid naar de VK en dan kan ik langsgaan voor een hartfilmpje. Gewoon maling aan hebben, het is jouw kind en als jij je zorgen maakt gewoon bellen:)!

4. emje

emje Niet meer actief

wij hebben helaas geen vk. we zouden dan naar het ziekenhuis moeten bellen. alleen zitten we ook zonder auto dus zou dan mijn moeder moeten bellen voor een lift.

5. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ja ik loop ook onder controle in t ziekenhuis, maar je kan de afd VK altijd bellen hoor

6. emje

emje Niet meer actief

bedankt chica,

gelukkig voelde ik de kleine nu net bewegen. het is wel anders, het zijn nu meer korte schokjes ofzo. maar wel erg blij met de bewegingen in mijn buikje :D

7. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hier ook een verstoppertje speelster die graag mama even laat schrikken.
    Gelukkig (nou ja wat je gelukkig noemt natuurlijk haha) moet ik 2x per dag in mijn buik prikken met Clexane ivm longembolie in de vorige zwangerschap en elke keer zodra ik de spuit in mijn buik zet begint madammetje meteen te protesteren en te schoppen dus zolang ze dat elke dag 2x doet als ik haar nog niet gevoelt heb zeg maar dan zit het wel goed.
    Ach zolang ze maar wel elke dag even bewegen is het goed hoor liefst zo´n 10 keer per dag heb ik begrepen.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Onze puk is ook net een paar dagen wat rustiger geweest (voelde ik hem wel hoor, stak er opeens een been uit, maar minder gespartel en gedoe) en gisteravond heeft hij me weer ouderwets een halve nacht wakker gehouden met zijn acrobatische kunsten (om vervolgens zelf lekker uit te slapen terwijl ik gewoon om 8 uur wakker ben ;))

9. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier ok een mannetje wat zich de afgelopen dagen wat minder laat voelen... Maar weet niet of dat onderhand bij de tijd van de zwangerschap duurt?!
    En hebben jullie ook 1 momrnt op de dag dat de kleine zich meer laat voelen? Ik heb dat altijd 's avonds, 's nachts en overdag voel ik em af en toe wel bewegen maar niet zo als 's avonds... Hebben jullie da ook?

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier soms ook minder beweging, zit dan gelijk in de stress of het wel goed gaat.
    Gelukkig ging het net anders liggen en een beetje spartelen, dan ben ik zo opgelucht!!!
    Voel het op 'werkdagen' op 'vaste tijden'; rond 9 uur, rond 11 uur, rond 1300, rond 1500 en dan savonds tussen 8 en 10.
    Dit was de afgelopen weken zo, ben benieuwd of het zo zal blijven aangezien het gisteravond zo rustig was in mn buik.
    Heb wel last van stress misschien is dat het?

Deel Deze Pagina