Ik heb ook nog geen nesteldrnag, ben dus ook blij dat m'n moeder en zusje in januari nog even komen helpen
Goed dat je t zegt, mijn was ligt ook nog in de droger, bah was vouwen, ook zo'n hekel aan! Ik strijk ook nooit...jullie wel? Heb alleen baby dingen gestreken
Ik strijk de was niet. Als we het nodig zijn dan strijk ik even snel. Dus ik sta elke avond 5 minuten te strijken wanneer ik de kleren voor de kids klaar leg (in het weekend niet hoor )
Hier ook iemand waar de nesteldrang ver te zoeken is. Dacht al dat het aan mij lag! Maar heb er absoluut geen zin in bah!!
Oh, ook mijn was zit nog in de machine... Jeej, zwangerschapsdementie. Goed dat ik nog even jullie berichten lees En mijn droger is stuk, wat een hel! En strijken??! Wat is dat??
Hier ook geen fut om te poetsen. Strijken doen me moeder en me tante hier. En trap zuigen enzo komt me moeder ook vaak doen. Me vriend doet ook veel. En naar de kerst komt me schoonmoeder me moeder en me tante me huisje soppen.. dat heb ik lief gevraagd. Kan er echt niet tegen dat ik nu niet veel zelf kan, voel me net zo´n tokkie haha. En erna hebben we allemaal de kraamhulp hiih
Het verschilt hier een beetje per dag eigenlijk, het hangt er ook vanaf of ik goed heb geslapen of niet. Na een slechte nacht doe ik overdag het liefst helemaal niets. Maar op goeie dagen wil het weleens voorkomen dat ik sop tot ik er bijna bij neerval. Heb het wel heel erg met de babykamer, ook al valt dat niet onder schoonmaken. Wat mij betreft is die zo snel mogelijk af. We hebben nog even, maar voor mijn gevoel zitten we daarmee vreselijk in tijdnood.
Ik heb ook geen Nesteldrang gehad hoor. De dag voor ik beviel heb ik het hele huis schoon gemaakt, maar toen wist ik ook als het niet zelf zou beginnen dat ze haar zouden halen
Ohh da tijdnood ivm babykamertje heb ik ook zo erg....en mijn vriend, vader en schoonvader maar zeggen...pff het heeft toch geen haast..vanwaar die haast..het duurt nog wel even voordat het kindje er is hoor.. pffffffffffffff ik wil het gewoon ruim optijd af hebben!!! Niet dat er straks verschrikkelijk gehaast moet worden aan het eind...is dat zo gek?? mannen snappen daar niets van volgens mij:x
Haha, hier af en toe van die dagen dat ik alles een rommeltje vind en ik alles schoon wil maken. Alleen slaap ik sinds deze week slecht dus ben benieuwd of er deze week ook zo'n dag aan gaat komen Hier is alleen het behang nog maar van de muur in de babykamer, verder niet, begint nu wel te komen dat ik wil dat het echt echt gedaan gaat worden!!!! Had vorige week wel de neiging om alle babykleertjes te gaan wassen en strijken maar dacht toen van tja het duurt nog lang dus heeft ook geen nut (zeker niet omdat de kleding kast nog niet eens in elkaar staat!)
Grappig, mijn vriend was ook heel sloom met de babykamer, maar ik heb hem heel erg gepusht, dus bij mij was alles al af voor week 24 of zo!! Weer lekker gevoel hoor, daarna nog schoongemaakt, kleertjes gewassen, en vanaf week 28 niks meer aan hoeven doen. Maar ik weet hoe mannen kunnen zijn, daarom heb ik zo zitten pushen, want als het aan hem had gelegen was hij er nu pas mee begonnen.
Hier was de babykamer al met 14 weken helemaal klaar dus daaraan hoefden we niks meer te doen. Heb daarnet toch maar gestofzuigd en gedweild. Het sneeuwt hier behoorlijk ( ligt een pak van 25 cm~!!) en had er toch vlekken van op mijn tegels gekregen. Hopelijk blijft het nu weer ff schoon
Nesteldrang, schoonmaken...?? Ïk niet hoor! Af en toe moet ik me er echt toe zetten om iets te gaan doen. Ik hoop nog steeds dat mn moeder langskomt om schoon te maken
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik geen seconde nesteldrang gehad, tot de avond voor de bevalling. Toen heb ik de hele badkamer nog schoon staan maken met ruim 40 weken Dus het kan nog komen hoor!!