hahahaha die van mij ook, tijdens het schoonmaken laat hij weer een spoor van rommeltjes achter...echt zinloos
Ik had zo rond de 20 weken echte nesteldrang, toen de misselijkheid gezakt was en ik nog niet zo'n enorme buik had. Ideaal
Mijn nesteldrang komt in vlagen. Toen ik net met verlof ging had ik het héél erg, de hele babykamer had ik binnen 'no time' gesopt en alle kleertjes gewassen en gestreken. Ook moest de rest van huis netjes. Nu heb ik totaal geen zin om op te ruimen en schoon te maken. Ik ben ook gewoon doodmoe doordat ik heel slecht slaap. Nee, op dit moment interesseert het me even niet.
Ik heb ook geen nesteldrang........ Ik was en blijf een sloddervos, mijn schoonmoeder komt deze week weer schoonmaken als het goed is. Kleertjes enz heb ik 3 weken geleden gewassen en gestreken......misschien had ik er toen eff last van maar dat is nu helemaal weg
Ik ben gewoon echt aan het overwegen voor een dag een soort schoonmaakdienst in te huren, gewoon voor 1 dag om alle kastjes enzo uit te soppen...ik ben benieuwd hoe duur dat is...ik ga eens kijken op internet