Hey, mijn dochtertje is nu een paar dagen oud, en de eerste 3 a 4 dagen kwam ze netjes om de 3 uur, en dan hapte ze en had ze honger, maar nu lijkt ze 's nachts en overdag elk uur, of om de 2 uur honger te hebben.. dan huilt ze, dan pak ik haar uit haar bedje en dan hapt ze en sabbelt ze aan haar eigen kleertjes, is dit normaal? En moet ik haar dan elke keer als ze huilt voeden of moet ik wachten...?
Geef je nog BV? Dan maakt het niet uit hoeveel je geeft. Je mag met BV gewoon voeden op verzoek Waarschijnlijk heeft ze wel honger als ze op haar kleertjes gaat sabbelen.
Met een dag of 10 (kan ook iets eerder of later) gaat je kindje 'regelen' dat betekent dat zij meer eten wil hebben en dus gaat zorgen dat jij meer productie gaat maken. Door hier goed om te reageren ga je het snelst weer naar normaal (om de drie uur ongeveer). Niet uitstellen maar gewoon aanleggen. Als je flesjes geeft, iets grotere flessen gaan geven dan zal het ook snel over zijn. Veel sterkte... 'regeldagen' zijn even lastig
vergeet niet dat ze heel hard groeien in het begin dus ze hebben veel voeding nodig! en als je kleintje dat niet in 1 keer op kan, doet ze dit in kleine beetjes meerdere keren. ik denk dat jou dochtertje dit ook heeft, dus moet je haar idd gewoon maar wat meer aanleggen. zo moeilijk he met BV! ik gaf het ook in het begin en ik had precies hetzelfde, dit werd mij uitgelegd. uiteindelijk dachten ze dat ik te weinig voeding gaf en ben ik overgegaan op fles, bleek dat ik niet te weinig voeding gaf, maar ik gewoon een erg hongerig kindje had. ben de forte gaan geven van nutrilon, voor hongerige kindjes en daarbij met 3 maanden alvast gaan bijvoeden. het rare is dat ze niet te dik wordt ofzo, ze gaat zelfs met haar gewicht naar onder! Als dit gedrag blijft moet je toch eens kijken of ze het op een flesje beter doet. Klopt dit, geef je misschien te weinig voeding. Dus wel melk maar geen voeding. Succes!
het gedrag is volkomen normaal, gewoon aanleggen. Te weinig voeding in je Bv komt erg weinig voor, als ze genoeg plasluiers heeft en alert is dan is er niets aan de hand, alle kindjes hebben regeldagen! Niet overstappen op de fles hierdoor want het is echt normaal!
juist NIET overstappen op de flesvoeding. straks vindt ze de fv makkelijk en dan weigert ze de bv. gewoon doorgaan met bv. het is nog te vroeg om overtegaan op fv.
het zou natuurlijk altijd kunnen dat er te weinig voeding in je bv zit. Toen mijn jongste dochter een dag of 3 oud was, gilde ze echt de hele boel bij elkaar, en ik legde haar echt om het uur aan, en in de nachten nog niet eens om het uur Ze had voldoende plasluiers, en de borstvoeding was goed op gang Maar het kind rammelde van de honger, en je hoorde haar gewoon knorren als je dr oppakte Dus er zat dus echt te weinig voeding in mijn bv Ik wilde het zo graag, maar moeder natuur werkte niet mee Maar je kunt inderdaad gewoon wanneer ze komt haar aanleggen, en het aankijken hoe het gaat. Veel succes!
Ik ben wel genoeg BV, en dat er te weinig voeding in kan zitten heb ik eigelijk nog nooit van gehoort.. maar goed, het is indd nog te vroeg om over te stappen op flesvoeding vind ik, dus ik kijk het soieso nog even aan!
goed zo! Het is zo dat 2/100 vrouwen te weinig BV hebben... grote kans dat je gewoon regeldagen hebben... lekker doorzetten en genieten ervan!
nou Romy had genoeg plasluiers en was enorm alert, vanaf haar geboorte gewoon alles willen zien en vreselijk grote kijkers. toch had ik blijkbaar niet genoeg voeding voor haar. ik gaf wel melk maar ze had er niet genoeg aan. de arts zei het zelf, dus het kan zomaar zijn. ze was een vreselijke huilbaby en sinds ik aan de fles zat niet meer. was ook elke 2 uur aan het aanleggen, soms na anderhalf uur al. mijn tepels gingen gewoon kapot dus het kan wel hoor. ik zei alleen dat ze er rekening mee moest houden, het kan ook zijn dat het niet zo is hoor. ik zei alleen maar dat als haar dochter zo vreselijk blijft huilen ze misschien aan een flesje meer heeft, net zoals de mijne. en toen ze aan de fles zat wilde ze mn tepel ook nog gewoon hoor, ging prima met het afbouwen.