wie heeft er gelijk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moona1, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik laat Alyna max 10-15 minuten alleen in de box, om snel een sigaretje te gaan roken of een wasje in de kast te leggen.Maar ook niet langer, vind het een beetje eng.Ze is zo wild, gister was ze gewoon een beetje aan het springen en haar tong kwam tussen haar tanden terecht dus...bloed!En dan wil ik er echt wel snel bij zijn. ;)

Wij wonen in een flat by the way, dus ik hoor haar ook als ik een sigaretje ga roken ofzo!
    In m'n slaapkamer zou ik haar ook horen als ze huilt, maar ik ga toch echt niet lekker naar bed terwijl ze in de box zit.

Maar goed, 't is gewoon een wilde, die van mij. :)

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik laat Milan ook nooit alleen in de box liggen. Een paar maanden geleden lag hij lekker in de box te spelen, dus ik eventjes snel naar de wc om te plassen. Kom ik terug ligt meneer op z'n buikje met z'n beentjes uit de box, op zo'n manier dat hij niet meer terug kon rollen. Hij huilen natuurlijk, en ik toen ook ;). Nooit meer gedaan dus, nu neem ik 'm desnoods op schoot als ik naar de wc ga ;).

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee ik zou een kind niet alleen in een ruimte laten. Maar in een box kan dat wel. Natuurlijk niet uren, maar even kan prima.

Maar, als je er over nadenkt slaapt een kind ook alleen in een ledikant, en die is echt niet zo anders dan een box.

Dus het is wel een beetje overdreven om te denken dat een kind niet even alleen in een box kan liggen. Dan kunnen ze ook niet in een ledikant een hele nacht.

:(

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Daar ben ik het niet mee eens. Je legt je kind in een ledikantje om te gaan slapen, meestal in een slaapzak en onder een lakentje/dekentje. Het voorbeeld van de beentjes uit de box wat hierboven genoemd werd, is met een slaapzakje aan al vrijwel onmogelijk bijvoorbeeld. En in de box ligt allerlei speelgoed waar ze mee aan de slag kunnen.
    Bovendien associeert een kind (als het goed is) het bed met slapen en de box met spelen.
    Persoonlijk ging ik wel even naar de WC als ze in de box zat, maar langer dan 5 minuten ging ik echt niet uit de kamer. Als ik de was ging/ga doen ofzo, gaat ze gewoon gezellig mee.

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    helemaal mee eens
    ik laat haar ook niet alleen in de box
    idd ook omdat zei zo druk is ze blijft alle kanten oprollen en zit vaak met haar beentjes tussen de spijlen !
    ik zou ook echt boos zijn

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en daarbij: Als ik merk dat ze wakker is in haar bedje, luister ik vrij goed wat ze doet en ga ik ook regelmatig even spieken of alles nog wel goed gaat en niet pas na 3 kwartier ofzo.

Deel Deze Pagina