wie heeft er hele erge buik krampen gehad bij innestelling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lynn1986, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ja je weet het van te voren toch nooit zeker...
    Ik zie dat je deze ronde een erg lange ronde hebt en als je afgelopen zondag (de 15e) de innestelling zou hebben zou je idd maandag positief kunnen testen. Maandag ga je weer naar de huisarts?

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej dan moet ik naar de gyn...jah vorige ronde duurde lang...35 dagen dus ben daar nu ook maar ff van uitgegaan...
    Ik moet maandag naar de gyn voor een zwangerschaptest...en dan als ik zwanger ben gaat hij kijken of hij kan kijken in welke baarmoeder het gaat groeien..... ;)

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Een kennis van mij, op mijn oude stageplek, heeft ook 2 baarmoeders, ze zou zelfs niet zwanger kunnen raken, wouden ze aan ivf gaan kwam ze erachter dat ze spontaan zwanger was, enigste minpunt wat ze heeft gehad, was de keizersnede.
    Voor de rest was de kleine kerngezond , haar baarmoeders ook en de eierstokken ook.
    Hoop voor je dat het spoedig raak is, en vor jou ook het zelfde mag lopen zoals ht met haar ging.
    Dan heb e een top zwangerschap en enigste nadeel is dan de keizersnede, of doen ze nu wel gewone bevallingen met 2 baarmoeders?

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zou het niet weten..mijn gyn zegt dat ik gewoon even veel kans heb om zwanger te raken..en dat het goed kan zijn dat ik gewoon kan bavallen....maar fijn dat er positieve verhalen zijn..

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Oja was vergeten, ze had wel iets meer controles en zeker op het eind, maar het werd een mooie 6 ponder, 2 nachten in coeveuse gehouden voor de zekerheid, omdat ze zelf ook nog niet naar huis mocht ivm de hechtingen.
    haar uk was 6 pond en 49 cm lang, kreeg eerst een score van 9 en daarna een grotedikke 10 plus

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whahaha,...jah ik krijg ook meer controles...maar dat komt omdat mijn gyn mij interesant vind...la sik nu zwanger ben dan heb ik mijn eerste echo al achter de rug..en als ik maandag dus daadwerkelijk zwanger ben dan krijg ik er weer een...

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik hoop zo voor je dat je een mooie echo krijgt, en ik hoop dat je dan lekker kunt gaan genieten van het leven nog even zonder een kind.

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou dankej wel...en als ik iets weet dan laat ik het hier meteen weten....maar dat is denk ik pas maandag of ik moet ongi worden alleen daar ga ik niet vanuit!

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    oei oei, lekker spannend, ik wens je enrm veel suc6 en ik wens je een zeer veel hormoontjes toe.

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik zou eigenlijk pas as zaterdag ongi moeten worden maar had gisterochtend spoortje bloedverlies (echt heel weinig) en alleen de ochtend, rest van de dag wel met tampon gekeken maar niks meer..wel ongi krampen...vanochtend wat later op de ochtend weer heel klein beetje bloedverlies, iets meer dan de dag ervoor maar ook maar zeer weinig, echt maar spoortjes, ook zat er beetje slijmsliertje bij, ook maar heel dun en klein hoor, want zo zichtbaar was het allemaal niet, omdat het zo weinig was...nu dus weer geen bloed of niks meer.....weet het niethoor, heb ik nog nooit ggehad..
    Misschien komt het doordat dit mn eerste ei was na de bevalling (bijna 8 maanden geleden maar heb tot 7 maanden bv gegeven)..maar vind het wel heel raar...was vandaag bij ha voor mijn dochtertje en heb dit even aangegeven. Ze zei dat het al raak kon zijn (innesteling want 1e dag, dus gisteren, van betje bloedverlies was op dag 9 na ei en vandaag dus 10 dagen na ei) of het komt doordat mn cylcus moet herstelen ofzo..maar ben al langer af en toe heel licht misselijk maar vanochtend en nu ook weer best misselijk....ook rommelende darmen....Mijn temp was gisteren omlaag gegaan maar was vandaag weer hoog..snap er dus echt nisk avn, afwachten dus maar.
    Oja, had dus gisterochtend ongi krampjes, best erg en vandaag ook best veel, echt alsof je ongi gaat worden maar het zet dus niet door, en nu is het bloed dus helemala weg en krampjes ook weer minder...
    Iemand meegemaakt zo en toch zwanger?

Alecia: spannend ook voor jou!

Lynn: Alles oke bij jou?

Liefs

Syl

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

In de glamour van deze maand staat een mooi verhaal over dubbele baarmoeders.
    Meid ik duim voor je!

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ook een vraagje van mij:

Ik heb nu sinds vanmiddag enorme steken in mijn buik, net boven mijn been. Als er geen steken zijn een zeurgerig gevoel en die trekken door naar mijn been.

Voor de rest misselijk, erg moe etc.

Kan dit iets zijn? En als het een innesteling is hoe lang kan je die pijn voelen?

13. LovingLady

10 jun 2008
    5
    0
    0
    in de zorg
    Almere
    Hoi, ik had ook veel pijn in het begin, bleken achter af de 2e tot de 5e week van mijn zwangerschap te zijn.

Het voelde echt als een stevige blaasontsteking, vooral met lopen deed het erg pijn!
    Ik ben ook met die klacht naar de ehbo arts gegaan in het weekend.
    Dacht ff snel urine testen en antibiotica krijgen en dan ben ik weer weg!

Bleek dus dat ik na 5 jaar eindelijk spontaan zwanger was.
    De pijn is na de 5e week weg getrokken....
    ( maakte wel plaats voor de erge misselijkheid, maar dat heeft niet iedereen ;) )

14. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hier ben ik weer, net terug van de dokter.

Definitief geen blaasontsteking of blinde darm.

Ik heb een inwendig onderzoek goed en alles voelde goed, ook een test maar helaas nog negatief. Dokter sluit het nog niet uit.

Afwachten maar, zucht :(

15. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    fijn dat het geen blindedarm onsteking was of een blaasonsteking, maar nu weet je dus nog niets,, spannend zeg! succes met afwachten

Deel Deze Pagina