ik word al drie weken anoniem gebeld in het begin een keer opgenomen en ja hoor bedrijf met reclame aanbieding nou geen belang en weer opgehangen. twee dagen later weer anoniem en ik heb zoiets als het iemand is die me nodig heeft spreken ze wel in. dat doen die bedrijven dus niet. nu word ik dus elke dag behalve op zondag 1 keer anoniem gebelt. de aanhouder wint zeggen ze toch? zal ik de aanhouder zijn? is er iemand die bij zo iets belt en weet hoe het werkt? ingeschreven bij bel me niet register ben ik al gingeen hele tijd goed overigens
Gewoon volhouden hihi. Heb het ook wel eens gehad. ik haat anoniem bellen. Als het belangrijk is, spreken ze maar in.
Ow dit heb ik ook gehad!!! heeft wel een maand of 3/4 geduurd voordat het helemaal ophield. Zwaar irritant zulke mensen.
Dat heb ik precies hetzelfde!!! Zoo irri!! Iedereen die mij kent weet dat ik anoniem nooit opneem. Als het belangrijk is, spreken ze idd maar een bericht in. Denk dat ik dan maar op ga nemen en gewoon direct zeg: kappen nou met die onzin, geen interesse.
Hihi goeie micchan. Zo eentje met zn gasbusje eraan en dan tegen je telefoon aanhouden. Sorry ik zie het helemaal voor me die medewerker van dat callcenter. Haha
Ik word al sinds ik een nieuw nummer heb elke dag gebeld door een anoniem nummer, helaas pindakaas in mijn huis is minimaal tot geen bereik. Mijn man zat een dag zonder werkmobiel en had toen de mijne meegenomen voor het geval dat, en toen belden ze dus weer. Hij dus gemeld of ze wilden ophouden met bellen omdat het toch geen zin had, en ja hoor ra ra wat zeiden ze? "registreer je maar in het bel-me-niet register." Mijn man naar het bel me niet register en lukt het dus mooi niet, zal wel komen omdat het een gsm betreft en geen vast nr. Ach ja het houd ooit eens op... Hoop ik...
haha, mijn vader heeft een faxapparaat aangesloten op zijn telefoon. Als je hem belt (hij neemt niet op) en je laat hem zo lang mogelijk overgaan, krijg je toch een enorm irritante piep in je oor. Brrrrr....
Ik werd ook een tijdlang anoniem gebeld... Het was het politiebureau inzake een aangifte Ook rete-irritant en inspreken ho-maar! Ze belden op een gegeven moment mijn partner !
Wat zwaar irritant is dat, ze bellen meestal op tijden dat het niet uitkomt (sta je net de kleine te badderen) Maar kijk even op de site van bel me niet. Daar staat uitgelegd wie je wel en vooral wie je niet mogen bellen bijvoorbeeld. Dan 1 keer opnemen en is t zo'n bedrijf die je niet zou mogen bellen, meteen vertellen dat ze in strijd zijn met de wet. Zo heb ik het met mijn mobielenummer opgelost met een of ander bedrijf. Succes!
Iedereen die mij kent weet dat ik geheim niet opneem. Nou werd ik laatst elke keer geheim gebeld en soms meerdere keren per dag. Maar ze spraken niks in. Dus op een gegeven moment was ik het zat, en dan nam ik op en legde de tel gewoon op tafel neer. Het was na een paar keer klaar.
Het lijkt nooit op te houden. Van de week was het nog raak, weet niet of het nou altijd dezelfde is want ik neem ook meestal niet op. Áls je dan al opneemt en zegt dat je geen interesse hebt, is het van: 'Oh en mag ik vragen waarom niet?' of 'Ja maar u kunt toch ook éénmalig "vrijblijvend" dit of dat..' Aargh.
Inspreken op je voicemail dat je anonieme nummers niet opneemt en dat ze indien nodig een bericht met telefoonnummer achter kunnen laten waar je ze kunt bereiken. Hier af en toe een anonieme beller die na 3x overgaan de voicemail krijgt en als ze het geduld hebben dus dit bericht horen van me. Zo is het vaak wel het snelst afgelopen.