Wie weet hoe ik zilveren oorbellen schoon kan maken? Ze worden dagelijks gedragen en de steeltjes zijn zeg maar redelijk zwart aan het worden. Ik krijg dat niet weg. Is dat te reinigen? Lijkt mij niet echt goed eigenlijk..
Je hebt van die speciale zilver badjes Daar kun je je zilveren sierraden in leggen voor ongeveer 5 minuutjes. Als je ze eruit haalt even met een droge doek erover en ze zijn weer heel mooi schoon!
Mijn ringen blinkte ik altijd op met van die doekjes die je krijgt als je iets met je handen eet. (Denk dat dat citroen doekjes zijn). Misschien dat dit ook werkt, mijn ringen blinkte daarna wel altijd.
Ik heb laatst ook wat zilveren sieraden schoongemaakt met zilverpoets. (Te koop bij oa de drogist). Even op een poetslap wat zilverpoets doen en dan poetsen maar. Er kwam allemaal zwart vanaf op de poetslap. Even in laten werken en met een schone doek het zilverpoets van je sieraad afhalen. Mijn sieraden glimden weer heel mooi na die tijd.
ik heb een ultrasoon daar doe ik alles in ook mijn brillen met n sopje werkt perfect mja niet idereen heeft een ultrasoon maar met as of tandpasta werkt idd ook