Wie heeft er iets geks/ raars meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door heppiedepeppie, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    @gabymv2: zo dat is vaag! misschien een beschermengel ofzo?

dit schoot mij nog tebinnen:

ik denk dat ik een jaar of 3 was. ik droomde over een donkere vijver waar een stel vishengels in de grond stonden.

jaren later, ik denk dat ik 6 was ofzo. mocht ik van mijn moeder in de foto albums neuzen. en wat denk je? kom ik daar een foto tegen van een donkere vijver met vishengels in de grond gestoken.
    ik zag deze foto dus echt voor het eerst maar "wist" dus al van het bestaan af.
    ik vind het nog steeds een raar idee als ik eraan terug denk.

ik heb wel vaker dit soort dingen. dus dat ik droom, dan vergeet ik het weer. maar een tijd later maak ik het mee en denk ik...hey hier heb ik over gedroomd.

moet wel zeggen dat het niet altijd uitkomt zeg maar. ik had een tijdje geleden namelijk iets. er gebeurde wat en toen dacht ik, hey dit heb ik gedroomd! alleen in mijn droom deed ik daarna een zw test en die was positief, helaas was dit niet zo.

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik heb wel eens een droom in een droom in een droom gehad (tenminste dat hoop ik).
    Ik sliep op zolder met het dakvenster wagewijd open (via de buren kon je naar binnen) en ineens stond er een vent naast mijn bed, toen werd ik wakker en was hij weg en toen werd ik weer wakker en was hij daar weer en weer wakker en toen was er niemand.
    Ik heb van de gehele nacht niet meer geslapen, hoop in ieder geval dat het een nachtmerrie was

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    @Naomi, dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt. Hetgeen wat mij het meeste bij blijft is dat ik droomde (toen ik een jaar of 8 was) dat we als gezin in een theater stonden en mijn jongste zusje opeens naar een vreemde man toeliep en hem de hand schudde. Een paar maanden later waren we in een jeugdtheater en 3x raden wat mijn zusje deed. Kan het me nog herinneren als de dag van gisteren.
    Alsof je dan een flashback hebt van hè dat heb ik al een keer eerder meegemaakt, gezien.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
  5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    ja maar hier staat in dat het niet meer voorkomt....of lees ik het nou verkeerd:(

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Oh, ik was lui en heb niet verder gelezen.

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Jah en dat het volgens mij bij vrouwen voorkomt?
    Ik heb nog even zitten googlen gisterenavond maar ik kan het maar niet gevonden krijgen...

Het was overigens niet zoals hier genoemd werd als die vrouw bij 'je zal het maar hebben'. Die aflevering heb ik ook gezien, maar die vrouw had een soort 'mos' laag op haar lijf.
    Deze jongen had gewoon een normale huid, alleen was deze dus groen....:$

8. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Wow dat lijkt me echt raar ja om te zien. Lijkt me moeilijk om dan nog normaal te reageren. Niet slecht bedoelt richting die persoon maar je schrikt daar toch van denk ik!!

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier 2 gekke dingen:

Toen ik een jaar of 5 was droomde ik de hele tijd dat ik achterop bij mijn moeder op de fiets zat en onder een viaduct doorreed. Daar reden we in een plas water (van de regen) en belandde we in een soort 'hel' van rood, oranje, angst, gegil, geschreeuw etc. Ik was altijd HEEL erg bang als ik wakker werd en was altijd helemaal in paniek. Ik heb die droom toen vaak gehad. Later hoorde ik van mijn moeder dat er daar een zwever was vermoord. Best creepy.

En een keer waren we net verhuisd naar een eengezinswoning. Mooi huis, alleen mijn zus werd heel raar daar. Ze zei dat er steeds een oude vrouw naast haar bed stond die haar wakker hield. Ook hoorde ze steeds een zoemend geluid bij de trap, met als gevolg dat ze daar dus echt niet langs durfde. Toen hoorde we van de buren dat er een oude vrouw in ons huis had gewoond en overleden was. Ze had ook een stoeltjeslift. Dat was ook heel creepy!

10. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Heb eens gezien hoe een voetganger aangereden werd... heb dat beeld van die man die in de lucht vloog lang bij me gehad.

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hmm miss hoorde mijn toevoeging hier niet zo thuis nu ik de rest zo lees... hihi

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    jullie kennen wel een rolband waar je zeg maar met je winkelwagentje in kan klikken..roltrap maar dan anders..

heb ooit gezien dat een man in een rolstoel dacht dat zijn wielen ook wel vast zouden klikken.. nou niet dus.. met een rotgang ging die naar beneden zo door de ruit heen onderin...iedere keer als ik daar nu loop moet ik er weer aan denken

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Oeii wat een nare dingen lees ik hier..

In de geesten wereld heb ik wel eens meer meegemaakt... maar daar sta ik dan ook helemaal open voor. Vind ik erg interessant maar zijn dan ook best gek als je dat ineens merkt/ziet/hoord.

Verder had mijn moeder wel eens iets grappigs meegemaakt waar ik nog altijd aan moet denken als ik ergens wat ga drinken.
    Mijn moeder was een keer met mijn vader en vrienden van hun ergens wat gaan drinken.
    Een verlegen meisje vraagt aan hun wat ze wilde bestellen...
    Toen de bestelling klaar was en ze met haar dienblad vol koffie aan kwam lopen en zei dat het klaar was keek mijn moeder haar aan en zag dat er op dat moment een enorme snotterbel naar beneden viel op het dienblad... Mijn moeder was zo verbaast.. en dacht alleen maar ''zag ik dat goed?''.. het meisje merkte niets... zette het dienblad neer bij mijn ouders en mijn moeder keek direct op het dienblad... nergens te vinden... Dus vermoedelijk in de koffie gevallen :D:D

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Gatverdamme!:D

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Wij woonde nog maar net in onze flat samen en met de kerst kregen we een schilderij van mijn ouder. Dat schilderij hadden we op ons dressoir gezet tegen de muur want we hadden nog geen boormachine om hem op te hangen. Op het dressoir stonden allerlei prullaria zoals foto lijstjes, plantjes enz. We hoorde een knal in de nacht maar zijn niet uit bed gegaan. De volgende dag stond het schilderij op de grond tegen het dressoir aan op precies dezelfde manier als toen hij op de kast stond:$ à
    Alles op het dressoir stond nog precies zoals altijd en als het schilderij er af gevallen zou zijn dan zou het niet op precies dezelfde manier staan toch?
    Zo ook in dezelfde flat een keer gehad dat er zo'n schaalauto midden in de slaapkamer stond.die auto heeft mijn vriend ooit een keer gekregen van zijn eerste werkgever en die hadden we op een plankje gezet die aan de muur hing. De auto stond nog precies hetzelfde als op de plank alleen dam op de grond midden in de kamer.. Brr ben blij dat we uit die flat zijn;) heb me er nooit thuis gevoeld. Ik geloof trouwens niet in geesten maar hoe dit verklaard kan worden?? Zal vast toeval zijn maar het had wel indruk gemaakt;)

16. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Dat is wel creepy ja :$

17. Milujem

Milujem Niet meer actief

Mijn vader is eind september opgenomen in het ziekenhuis voor een aneurysma operatie.
    Toen we gedag zeiden, rende mijn dochter nog heel hard terug door de hele gang, en pakte hem bij zijn rechterbeen en liet niet meer los...

"Dag been opa" riep ze. Wij moesten er maar om lachen, en gingen naar huis.

De volgende dag werd mijn vader geopereerd. Tijdens deze operatie ging wat fout en schoot er een bloedprop in mijn vaders been. Zijn bloedtoevoer kwam niet meer op gang en zijn aders waren dusdanig beschadigd dat uiteindelijk het been afgezet moest worden. Het been waar hij de knuffel op kreeg van mijn dochter.

Krijg er nog kippenvel van. En zelfs mijn vader, de nuchterheid zelfe, vindt het een raar verhaal :)

Deel Deze Pagina