Ik weet dat er al een aantal onderwerpen zijn over wat te eten met kerst, maar ik ben op zoek naar een lekkere taart om te maken, of eigenlijk 2.... Ben helaas een beetje inspiratieloos en zit al van alles af te zoeken, maar tot nu toe zonder succes 😡..... Heeft er iemand lekker ideetjes die niet al te ingewikkeld zijn, gezien de tijd en die toch erg lekker en ook kindvriendelijk zijn?? Dames alvast bedankt voor het meedenken!!🎅🍰
Ik maak hier een Milka chocola taartje en de altijd-in-de-smaak-vallende Mon Chou taart met kersen en witte en pure chocoladekrullen
Is heel makkelijk. En heel lekker. Misschien ga ik die ook wel maken goed idee Ijstaart is ook erg lekker. Geklopte Slagroom, koffie, en schuimpjes (merengue) paar uur in de vriezer en versieren. Supermakkelijk en echt lekker.
Klinkt hartstikke lekker van jullie alledrie, ik ben wel benieuwd naar de recepten of de link waar je ze vandaan hebt?
Ik kwam gisteren een taart met pure chocolade en rood fruit tegen op Facebook en ik vind hem heel mooi voor kerst. Helaas stonden er alleen foto's bij en geen recept maar wellicht kan je een recept op internet vinden.
Simpel te maken (zonder oven!), alleen een paar uur hard laten worden en een héérlijke smaak. Nog lekkerder als je ze een dag van tevoren maakt dus ideaal om voor te bereiden. Mijn mixed kitchen: Mooie én lekkere snickerbars met een gemarmerde chocoladelaag
Creamy van de roomkaas, fris door de frambozen en dat in een brownie met diepe chocolaaaaadesmaak . Altijd een hit. Mijn mixed kitchen: Cheesecake brownies met frambozen
Bastongekoekentaart met monchou en rood fruit. Kan ook met chocolade koekjes of speculaas. Heel makkelijk, hoeft niet in de oven en is zo lekker! Ik maak zelf trouwens een taartje gevuld met slagroom en jam, botercreme en marsepein en m'n zoon mag m decoreren. Ook erg makkelijk te maken.
Of karameltaart, of brownie-vanillecake, luchtige citroencake, romige marmercake....Ik kan zelf ook niet kiezen . Recepten staan in ieder geval allemaal op mijn blog.
Ik maak 2 x een foolproof taart. Bijna niet te mislukken en prachtig resultaat. Ziet er gelijk uit alsof je een pro bent. Dus mijn lievelingstaart, een Red Velvet met monchou frosting. Een lemon merinque pie en bananenbrood en scones. Mmm.. dat wordt weer 2 kg erbij eten
Haha, ja dat is eigenlijk wel het beste idee! Jammer dat ik het hoofdgerecht maak, niet het toetje, voor het kerstdiner
Hier de link naar de easy tray cake: met een handig filmpje erbij Easy traycake - Rudolph's Bakery | 24Kitchen
Nou.... We zijn eruit!! We gaan een bitterkoekjes-tulband maken en mascarponegebak. Allebei vrij makkelijk te maken dus dat scheelt weer 😊 Bedankt voor alle ideetjes, ik denk dat de cheesecakebrownies nog een goed idee zijn om te maken deze vakantie! Zien er errug lekker uit 😋😋